Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meegeleverde lader s20+ werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 02-05-2020 10:22 PM)
2239 Weergaven
ClaudiaBrakman
First Poster
Opties

Ik heb vandaag de s20+ aangeschaft, echt een geweldige telefoon en tot nu toe meer dan tevreden. Echter de meegeleverde oplaadkabel functioneert niet met mijn telefoon, de lader van mijn vorige telefoon, s10 plus, doet het wel, de lader van de s20 plus doet het overigens WEL op mijn s10 plus.

Heeft iemand ook deze ervaring gehad en/of eventueel een oplossing hiervoor?

0 Likes
Spring naar oplossing
BruceH
MegaStar
Opties

Test of andere laders wel werken op jouw S20, zo ja, dan ligt het aan de lader, zo niet, dan ligt het aan het toestel.

Binnen de bedenktijd contact opnemen met de verkoper, anders kun je hem ter reparatie aanbieden via de Ophaalservice of ermee langs een servicepunt van ons gaan.

rsz-846676
0 Likes
Shizuruku
Journeyman
Opties

Ik kom websites tegen die allemaal gebroken glas van de cameras laten zien. Iets met ontwikkelingsfouten waardoor die zomaar kunnen breken. Ik heb geen zin daarop te gaan wachten.

https://www.google.nl/amp/s/www.sammobile.com/news/galaxy-s20-ultra-design-flaw-rear-camera-glass-br...

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
oh en dat is je probleem of? Hahaha denk je dat de Iphones of andere telefoons nooit problemen hebben dan? Heb je het artikel wel goed gelezen? Er zijn misschien nog geen 10 mensen die dit hebben tegenover inmiddels meer dan een half miljoen S20... Maar als jij wilt overstappen moet je dat zeker doen, maar hiervoor alleen zou ik het zeker niet doen als het toestel zelf verder prima werkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Shizuruku
Journeyman
Opties

Een groot issue is dat ik geen life view foto's vergroot kan afspelen. Ik kan er alleen een screenshot van maken maar vergroot afspelen is niet mogelijk. Daarbij worden livefotos afgekort. Voorbeeld een lifefoto bij IPhone is zeg maar 9 frames hier is deze maar 7 of 8 frames. Er word dus ergens een belasting gehouden. Maar vergroot life frame voor frame kunnen bekijken is een must voor mij. Is er een manier dat S20 uktra dit kan?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
je bedoelt dat korte filmpje wat hij maakt voordat hij een foto maakt?
0 Likes
BruceH
MegaStar
Opties

Ik weet niet zeker of je dit bedoelt: Als je een video frame voor frame wilt bekijken, kun je via het potloodje onderin bewerken en zo frame voor frame de video bekijken en knippen indien nodig.

Anders even een filmpje maken met screen recorder een hier delen.

rsz-846676
Shizuruku
Journeyman
Opties

Screenshot_20200619-112812_Gallery.jpg

0 Likes
Shizuruku
Journeyman
Opties

Zoomen en fram voor frame afspelen is een must te hebben voor mij.

0 Likes
Shizuruku
Journeyman
Opties

Screenshot_20200619-113046_MotionPhoto Viewer.jpg

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
heb je gedaan wat Bruce zei?
0 Likes