op 26-02-2020 02:41 PM
Ik heb mijn s10 sinds de dag dat hij uitkwam en naast af en toe wat connectie problemen altijd tevreden geweest. Laatst tijdens de nacht werd ik wakker omdat er een extreem waarschuwingsingaal uit mijn s10 kwam dat hij aan het oververhitten was. Ik zocht hier voorderest niks achter. Heb de lader vervangen en heb het sindsdien niet meer meegemaakt. Echter ben ik 1 week geleden gaan slapen en werd ik wakker met een barst in het scherm die lijkt te beginnen in het gebogen scherm ter hoogte van de volumeknop/ bixby knop. Deze barst is mijn eerste barst in een mobiele telefoon sinds ik de S7 heb gehad. Hoewel het vervelend was heb ik me hier bij neergelegd en gedacht dat een barst niet het einde van de wereld was. Toen ik gister naar bed ging heeft de barst volgens mij het scherm overgenomen en het lijkt er sterk op dat een gedeelte van het touch screen niet meer werkt. Ook heb ik nu als de mobiel uberhaupt aangaat ( dit doet hij alleen nog als de oplader erin zit. Anders flikkert het beeld groen) een scherm wat voor 80% wit is met groene smudges. (zie bijgevoegde foto). Nu heb ik wat rond gegoogled en vind ik hier wel vaker meldingen van het scherm wat barst en kapot gaat van hitte tijdens het opladen. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan zodat mijn telefoon hopelijk gerepareert kan worden zonder al te veel kosten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
26-02-2020 03:53 PM - bewerkt 26-02-2020 03:54 PM
Zoals ik op de foto zie lijkt dit helaas wel op valschade of druk schade.. Je kan best duidelijk zien dat er van buitenaf een impact is geweest.. Dus ik zou je verzekering misschien proberen in te lichten en daar proberen iets uit te krijgen.. Soms ben je verzekerd hiervoor of in de inboedelverzekering..
Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc
Ophaalservice: http://www.samsung.com/nl/support/selfservice/#ophaalservice
26-02-2020 03:53 PM - bewerkt 26-02-2020 03:54 PM
Zoals ik op de foto zie lijkt dit helaas wel op valschade of druk schade.. Je kan best duidelijk zien dat er van buitenaf een impact is geweest.. Dus ik zou je verzekering misschien proberen in te lichten en daar proberen iets uit te krijgen.. Soms ben je verzekerd hiervoor of in de inboedelverzekering..
Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc
Ophaalservice: http://www.samsung.com/nl/support/selfservice/#ophaalservice
op 26-02-2020 04:13 PM
Ik ben het volledig met je eens dat het op valschade lijkt. Het enige probleem wat ik met die synopsis heb is het feit dat hij dus niet gevallen is. Hij is in het verleden wel eens gevallen maar dat heeft hij altijd overleeft. En hij is vrijdag 14 februari heel het nachtkastje op gegaan en toen ik wakker werd en hem er bij pakte was het glas kapot. Dus dan zou hij van het nachtskastje gevallen zijn en er zelf ook weer boven opgeklomen zijn. Nu snap ik dat het voor elke reperatuur eruit gaat zien alsof hij gevallen is. Terwijl hij dat niet is.
Inboedel is heel druk met de stormschade van de laatste tijd dus die kan ik hopelijk zometeen nog bereiken.
Iniedergeval bedankt voor je input
op 26-02-2020 04:18 PM
09-03-2020 11:42 PM - bewerkt 09-03-2020 11:43 PM
Ik kom net thuis van hockey, telefoon in mijn jas zak en zodra ik thuis kwam was ik even aan het appen.
Naast het feit dat mijn telefoon geen schade heeft, geen enkele barst nog en vrijwel niet op de grond is gevallen - heb ik dit probleem ook. Het aparte hier aan is het feit dat ik aan het whatsappen was en het scherm opeens 80% wit is en af en toe groen.
Nou werkt de software nog wel, ik kon whatsapp openen en de andere samsung knoppen werken ook (home, volume, back).Ik probeerde mijn telefoon uit te doen en opnieuw aan maar tevergeefs. Ik ga morgen langs een winkel maar de timing hiervan is erg vervelend, naast het feit dat het natuurlijk van de gekke is dat dit uit het niets gebeurd.
26-05-2021 08:16 AM - bewerkt 26-05-2021 08:17 AM
op 22-04-2024 01:49 PM
op 23-04-2024 01:08 PM
Hallo @MBlom,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je via een privé-bericht mij jouw productgegevens stuurt kan je e.v. toegang geven tot onze kortingsportaal. Daar kan je e.v. producten vinden voor een kortingsprijs.
Met groet,
Ajay