Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

slechte kwaliteit camera S10

(Onderwerp aangemaakt op: 2-6-20 20:19)
Rooverz
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Waarom is de camera van de S10 zoveel slechter als de S7????

Ik heb de laatste mei 2019 update geïnstalleerd met alle camera firmware upgrades. 

Fotos zijn nu doorgaans altijd overbelicht waardoor er bleke gezichten op staan en de foto's flets lijken. 

Tevens is er bizar veel ruis in foto's onder medium lichtomstandigheden en zien deze er korrelig en blokkerig uit (bv binnen, of buiten als het bewolkt is). De camera selecteert diafragma f2.4 met hoge iso en lange sluiterijd. Daarbij is de bewerkingen van de foto zeer slecht. Het is echt niet om aan te zien hoe slecht de kwaliteit is. 

Wij hebben de S10 gekocht omdat we dachten het beste op camera gebied te kopen. Maar de S7 presteert duidelijk heel veel beter opndoorgaans alle foto's (muv heel weinig licht foto's).

Samsung, wordt dit opgelost, anders gaat de S10 terug! 

Beantwoorden
231 Antwoorden
curry16v
Apprentice
Opties
Galaxy S10 Series

Ik zie dat dit topic al een tijdje inactief is, toch wil ook ik graag een klacht indienen. Ik heb mijn s7 in februari ingewisseld voor een s10, en zoals vele met de gedachte om mooiere foto's te kunnen maken. Niet dus... Ik plaats niet graag foto's van mn zoontje openbaar maar vind dat deze belabberde kwaliteit van Samsung gewoon kenbaar gemaakt moet worden. De kwaliteit van foto's in auto modus is schandalig, vooral gezichten in lichte omgevingen zijn compleet vervormd. Ik heb alles al geprobeerd, reset, hdr aan en uit, beauty modus aan en uit etc. Het enige wat schijnt te helpen is foto's maken in de pro modus. Maar fijn, wil ik gauw een foto van mijn zoontje maken moet ik eerst een menu door om de camera gauw op pro modus te zetten. Heb al eens via de camera app contact opgenomen maar daar kreeg ik een flutantwoord terug. Samsung doe hier toch eens wat aan! Ik ben zo boos op de lakse houding van Samsung tegenover hun vaste klanten. En dan nu lezende dat bij de s20 net zulke problemen zijn.... Jullie moeten je schamen.

0 Likes
Beantwoorden
Rohit
Superuser II
Superuser II
Opties
Galaxy S10 Series
En wat is er mis met de foto?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samsung Galaxy Z Fold 2

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
0 Likes
Beantwoorden
curry16v
Apprentice
Opties
Galaxy S10 Series

Serieus....??

Zie je nou echt niet de vervorming van het hele gezicht.... Het lijkt alsof mijn zoontje van toen 2 maanden 2 maanden op curaçao heeft gelegen zonder zonnebrand crème, zo rood is alles.

Laat ik maar een foto toevoegen gemaakt met mijn man zijn s8, dat dit überhaupt moet bij een zogeheten "experts". En ja zijn haar is niet rood in het echt.

. Edit heb alle foto's verwijderd gezien er toch geen oplossing geboden wordt anders dan leer foto's maken (dacht dat auto stand je daar juist bij moet helpen maar goed). Vele jaren tevree geweest met Samsung maar mijn volgende telefoon wordt toch wat anders. Gezien Samsung geen traan laat over het verliezen van klanten zal ik dat ook niet doen :smiling-face:

Beantwoorden
Vanquish
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Beste Curry16V, 

Het Forum lid "Rohit" is een vereenzelviging van de manier waarop Samsung reageert en doet alsof er niets aan de hand is. Over de gehele wereld zijn er klachten, echter doet Samsung het voorkomen dat dat dus een dusdanig klein aantal is dat echte actie niet ondernomen behoeft te worden. Als je iets wil bereiken zul je met 5000 man op de Dam moeten gaan staan en eisen dat Samsung er wat aan gaat doen.

Beantwoorden
Loop
Apprentice
Opties
Galaxy S10 Series
Haha, Samsung doet helaas niks eraan. Voor mij geen Samsung meer na S4,S6,S8 en nu de S10. Goede vriend heeft s20 ultra en helaas ook deze problemen. Toestel S10 is goed maar de camera valt zwaar tegen. Ik heb al alle instellingen probeert maar veel helpt niet. Klantenservice doet eigenlijk niks, je kunt je toestel resetten of opsturen naar users die het opsturen krijgen te horen dat er niks aan de hand was.
Beantwoorden
Rohit
Superuser II
Superuser II
Opties
Galaxy S10 Series

@curry16v  schreef:

Serieus....??

Zie je nou echt niet de vervorming van het hele gezicht.... Het lijkt alsof mijn zoontje van toen 2 maanden 2 maanden op curaçao heeft gelegen zonder zonnebrand crème, zo rood is alles.

Laat ik maar een foto toevoegen gemaakt met mijn man zijn s8, dat dit überhaupt moet bij een zogeheten "experts". En ja zijn haar is niet rood in het echt. IMG-20200516-WA0002.jpg

Ohja want ik weet natuurlijk hoe jou zoontje eruit ziet?? Wauw.. wel raar dat de rest van de foto wel goed is.. of zijn die kleuren ook al niet goed?? Of is die Garfield achtige poes eigenlijk wit? Tip voordat je een foto post die blijkbaar zo super slecht is vertel dan waar we op moeten letten. Niet iedereen is geboren als helderziende.. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samsung Galaxy Z Fold 2

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
0 Likes
Beantwoorden
AliceD
Apprentice
Opties
Galaxy S10 Series

Heb via de Members App ook nooit meer wat gehoord.

N.a.v tig updates nog steeds waardeloze cam. En smooth vind ik de S10 ook niet. Loopt vaak vast of hapert bij het swipen. En ik ben echt geen absurde user met 1000 apps. Kán toch niet in deze tijd? Moet ik nu echt aan een Huawei?

0 Likes
Beantwoorden
Rohit
Superuser II
Superuser II
Opties
Galaxy S10 Series

@AliceD  schreef:

Heb via de Members App ook nooit meer wat gehoord.

N.a.v tig updates nog steeds waardeloze cam. En smooth vind ik de S10 ook niet. Loopt vaak vast of hapert bij het swipen. En ik ben echt geen absurde user met 1000 apps. Kán toch niet in deze tijd? Moet ik nu echt aan een Huawei?

Ga er eens mee naar een servicepunt en laat het eend aan een medewerker zien.. 

Samsung Galaxy Z Fold 2

0 Likes
Beantwoorden
AliceD
Apprentice
Opties
Galaxy S10 Series
Reageer jij eens even normaal Rohit. Pfffff.
0 Likes
Beantwoorden
AliceD
Apprentice
Opties
Galaxy S10 Series
Tja das bijna een uur rijden voor mij met de auto. Met een 90% risico dat ze zeggen, niks mis mee. Het is niet dat ik niks te doen heb op een dag zeg maar.
0 Likes
Beantwoorden