Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

slechte kwaliteit camera S10

(Onderwerp aangemaakt op: 9-2-20 10:45)
Rooverz
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Waarom is de camera van de S10 zoveel slechter als de S7????

Ik heb de laatste mei 2019 update geïnstalleerd met alle camera firmware upgrades. 

Fotos zijn nu doorgaans altijd overbelicht waardoor er bleke gezichten op staan en de foto's flets lijken. 

Tevens is er bizar veel ruis in foto's onder medium lichtomstandigheden en zien deze er korrelig en blokkerig uit (bv binnen, of buiten als het bewolkt is). De camera selecteert diafragma f2.4 met hoge iso en lange sluiterijd. Daarbij is de bewerkingen van de foto zeer slecht. Het is echt niet om aan te zien hoe slecht de kwaliteit is. 

Wij hebben de S10 gekocht omdat we dachten het beste op camera gebied te kopen. Maar de S7 presteert duidelijk heel veel beter opndoorgaans alle foto's (muv heel weinig licht foto's).

Samsung, wordt dit opgelost, anders gaat de S10 terug! 

Beantwoorden
231 Antwoorden
Vanquish
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Bruce(Samsung dus) , het begint erop te lijken dat Samsung de boel dood zwijgt. M.a.w. Die paar klantjes kunnen we missen dus laat ze maar janken. Er zijn toch echt nog steeds wereldwijd veel klachten maar ik zie geen echte oplossing. Alleen de hooghartige reply's van Samsung waarin ze blijven roepen dat de camera technisch in orde is. Maar dat deze slechte en onscherpe en foto's met ruis maakt is voor  Samsung dus geen reden om er iets mee te doen. Jammer!! Dat U op zo een manier omgaat met deze klachten. Bruce en Samsung bedankt voor deze klantgerichtheid en adequatte aanpak. Echt onwijs bedankt voor......... eigenlijk niets dus. Of hebben jullie nog iets in petto. Coulance aanbod ??? Of ben ik nu echt te ver gegaan?? U zou zomaar beledigd kunnen zijn, wat denkt u dat al deze mensen met dezelfde klacht zijn, over uw aanpak.  Eerder  "Goed Pissed" dan beledigd. Prettige dag verder!!

Beantwoorden
Margie1403
First Poster
Opties
Galaxy S10 Series
Herken het probleem.....no more samsung
0 Likes
Beantwoorden
Bernard81
First Poster
Opties
Galaxy S10 Series
Ook hier is dit de laatse keer Samsung. Volgend jaar weer Apple.

Beroerde foto's,Bixby niet in nederlands (ook zoiets) .
En begint zo nu en dan steeds trager te worden met internet en tussen de open staande vensters.
Nee BAGGER mobiel.

Krijgt steeds meer kwaaltjes bagger S10+ gr Bernard
Beantwoorden
Vanquish
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Klopt, ik  kom er ook achter dat ik steeds meer kleine onhebbelijkheden krijg. Deels weer op te lossen door het toestel af te sluiten en opnieuw te starten maar als dat een paar keer in de week is word dat irritant. Verder valt het me op dat de software updates, vaker en groot zijn.  Maar softwarematig word er voor wat de camera betreft aleen "gesleuteld"aan programma's daarom heen en aan toepassingen en mogelijkheden. Niets aan de klachten of zelfs een melding daarvan in het log. 

0 Likes
Beantwoorden
Remco67
Explorer
Opties
Galaxy S10 Series

Vingerafdruk scanner is ook matig. Ben gewend aan de scanner achterop (LG). Die was veel beter.

Face unlock werkt wel goed.

0 Likes
Beantwoorden
Remco67
Explorer
Opties
Galaxy S10 Series

Ik hoop dat iemand hier een eerlijke review plaatst van de camera van de S10.

0 Likes
Beantwoorden
Vanquish
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Als je alles hierboven terug leest zijn dat je eerlijke review's . Eerlijker kan niet. Camera komt er dus niet best uit, zeg maar. Het gaat er om wat er in de social media dus in de "vak"??bladen en online review's word geschreven. Maar die schrijven hier niks over. Als ze een evaluatie doen over deze mobiel met camera zullen ze tot dezelfde conclusie komen. Bagger camera!!! Maar ja , dan krijgen ze geen gratis speeltjes  meer van de fabrikanten om te "testen". Dus houden ze zich op de vlakte.

0 Likes
Beantwoorden
Loop
Apprentice
Opties
Galaxy S10 Series
Helaas zijn er weinig goede vakbladen en vlogers over.

Het verkopen van S10+ heeft niet veel nut ivm flink waarde verlies na 5 maanden. ben bang dat ik nog 2 jaar aan dit apparaat vast zit. Samsung zal denk ik niet meer met een verbetering komen omdat alle peilen richting S20 staan.

0 Likes
Beantwoorden
Remco67
Explorer
Opties
Galaxy S10 Series

Ik had een mooie deal voor mijn S10. €580 (begin december). Was wel mijn duurste telefoon ooit..... Zodra de S20 betere foto's blijkt te maken dan de S10 ga ik zeker kijken of ik kan switchen. Maar als de 20 rond de 800 gaat kosten wacht ik een paar maanden.

0 Likes
Beantwoorden
AliceD
Apprentice
Opties
Galaxy S10 Series

Ik volg dit draadje al even,  heb ook zo'n bagger s10. Mijn s8 camera was vele malen beter en inmiddels begint de s10 ook hier en daar minder 'soepel' te lopen en moet dan weer een restart.

Heb al jaren Samsung, maar dit nog nooit meegemaakt, en ik moet er nog 1,5 jaar mee doen. Veruit de slechste ooit.

Geen Samsung meer voor mij. 

S20 komt eraan, dus je kan stikken vindt Samsung, bah bah! 

0 Likes
Beantwoorden