Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

slechte kwaliteit camera S10

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-19 13:14)
Rooverz
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Waarom is de camera van de S10 zoveel slechter als de S7????

Ik heb de laatste mei 2019 update geïnstalleerd met alle camera firmware upgrades. 

Fotos zijn nu doorgaans altijd overbelicht waardoor er bleke gezichten op staan en de foto's flets lijken. 

Tevens is er bizar veel ruis in foto's onder medium lichtomstandigheden en zien deze er korrelig en blokkerig uit (bv binnen, of buiten als het bewolkt is). De camera selecteert diafragma f2.4 met hoge iso en lange sluiterijd. Daarbij is de bewerkingen van de foto zeer slecht. Het is echt niet om aan te zien hoe slecht de kwaliteit is. 

Wij hebben de S10 gekocht omdat we dachten het beste op camera gebied te kopen. Maar de S7 presteert duidelijk heel veel beter opndoorgaans alle foto's (muv heel weinig licht foto's).

Samsung, wordt dit opgelost, anders gaat de S10 terug! 

Beantwoorden
231 Antwoorden
MH2019
Explorer
Opties
Galaxy S10 Series

Je denkt een Mercedes te kopen terwijl er een Renault motor onder de kap zit. Pure misleiding. Voor mij uit principe nooit geen Samsung meer. 

0 Likes
Beantwoorden
AVR7
Observer
Opties
Galaxy S10 Series

Hier ook ontzettend slecht fotoresultaat. Mijn S8 was vele malen beter en scherper. Ik heb de S10 nu een paar dagen, maar hij gaat terug. Ontzettend teleurgesteld! Ik kan geen normale, scherpe foto maken, het kind hoeft maar iets te bewegen en de foto is wazig. Als ik de reactie zo lees dan ligt het aan de software, maar dus ook de soort chip is relevant.. ik snap niet dat Samsung hier geen prioriteit van maakt. 

0 Likes
Beantwoorden
Myra3ssen
First Poster
Opties
Galaxy S10 Series

Heel herkenbaar allemaal!! Echt schandalig. 

En nu zit ik er nog 2 jaar mee.

Lijkt wel alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben gegaan qua foto's en filmpjes.

Durf dingen soms niet eens te posten....🙈

Beantwoorden
MH2019
Explorer
Opties
Galaxy S10 Series

Galaxy S10+ het vlaggenschip van Samsung, haha het is eerder een modderschuit. 

Beantwoorden
MrDutchstyler
Apprentice
Opties
Galaxy S10 Series

Heb de S10 nu een week en ook voor mij valt de camera echt tegen korrel en ruis. Ik kom vanaf een s6 en die was echt gewoon top. Foto maken en dan nog inzoemen zonder ruis. Dit is kwa camera echt een flop. En ook ik blijk dus die Exynos 9820 chip te hebben.

Hopelijk gaat samsung een terug roep actie doen, want dit kan echt niet.

0 Likes
Beantwoorden
Vanquish
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Bruce?? of een andere moderator die er al iets over kan zeggen!!

0 Likes
Beantwoorden
Vanquish
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Ik heb zojuist een klacht ingediend, waar ik de S10+ gekocht heb. Om problemen met Garantie en het niet op tijd hebben gemeld bij de verkopende partij te voorkomen. Deze verkopende partij, bij mij Vodafone kan ook niet veel meer doen dan opsturen naar Dynafix (Samsung's reparatie partner voor Nederland). Ik wacht daarmee af, totdat Samsung met een oplossing komt(Bruce?) Raadzaam is om dit ook te doen. Ook al weet de verkopende partij van niets, maar deze kan dan ook niks verweten worden  (juridisch wel maar zover zijn we nog niet) gewoon een "simpele" klacht met, camera voldoet niet aan specificaties en foto's onscherp met o.a. beeldruis. Maak er iets moois van. Succes en ik wacht Samsung nog even af(Bruce?) af.

0 Likes
Beantwoorden
Vanquish
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Oh ja, en dan nog wat. Ik ben dus door Samsung naar de Verkopende partij gestuurd maar deze zegt nu ook dat ik een klacht in  moet dienen bij Samsung. Dat ga ik ook doen, ik weet op voorhand al wat er gezegd word. Stuur uw toestel maar op. Dat gaan ik dus voorlopig niet doen. Dus ik hoor graag van een moderator waar ik de klacht kan indienen om ook weer binnen de garantie termijn deze klacht officieel bij Samsung neer te hebben gelegd. Succes !!

Beantwoorden
Chanisse
First Poster
Opties
Galaxy S10 Series

Hallo allemaal,

Ik heb ook net de nieuwe s10 in bezit

En helaas is de camera erg slecht.

De frontcamera is heel bleek in de normale stand...net alsof je ziek bent en ook niet echt scherp.

Waardeloos...de s7 maakt veel mooiere foto's.

Kunnen jullie hier niets aan doen samsung?

0 Likes
Beantwoorden
Vanquish
Navigator
Opties
Galaxy S10 Series

Allemaal zeker een klacht indienen via deze Link.  ---   https://www.samsung.com/nl/info/contactus/email-the-ceo ---- Even scrollen en dan staat er "Email de CEO"  Heb ik van een Samsung medewerker als tip gekregen. Hoe meer klachten hoe serieuzer Samsung zal moeten reageren. Ook heb ik deze klachten neergelegd bij wat media bedrijven die ook techno reviews maken. Hopelijk worden deze niet belemmerd door enig sponsoring dus belangenverstrengeling om dit objectief uit te zoeken.  Succes en we wachten nog steeds Bruce(Samsung) zijn antwoord/reactie af.

Beantwoorden