op 16-11-2021 03:49 PM
Op 25 oktober jl. een Galaxy Note 10+ bij Belsimpel gekocht. Na 2 weken blijkt dat de G4 functie niet werkt. Door Belsimpel naar Samsung verwezen die haar onderaannemer Dynafix de telefoon laat ophalen. Na 3 dagen bericht van Dynafix: de telefoon is buiten de garantieperiode (..) reparatie kost € 450,50......
Dit is dus de manier waarop Samsung met haar klanten omspringt. Laatste Samsung telefoon dus. Ook al met Samsung televisie slechte ervaring gehad, daarom nu LG televisie.
op 16-11-2021 04:22 PM
17-11-2021 09:04 AM - bewerkt 17-11-2021 09:05 AM
Als je het toestel 25 oktober jl hebt gekocht zou ik terug gaan naar belsimpel. Dit valt dan nog binnen de garantie periode en zij moeten dit dan dus voor jou oplossen.
Je overeenkomst is in dit geval met Belsimpel en niet met Samsung. Beroep je op je recht en benoem dit ook duidelijk bij Belsimpel.
En een extra tip: Koop geen telefoons meer bij belsimpel. zoals Patrick al aan geeft verkopen deze vrijwel alleen grijze import en dit zorgt eigenlijk altijd voor problemen.
P.s. hoe ben je er achter gekomen dan 4g niet werkt? dit kan namelijk ook aan je simkaart liggen.
op 19-11-2021 10:48 AM
Hey @Cardinal, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community! Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer jouw nieuwe telefoon het niet helemaal goed doet en dat je voor een reparatie zo'n hoge prijsopgave ontvangen hebt. Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie op technische defecten vanaf het moment van aankoop.
Stuur mij anders een privé bericht met het reparatienummer, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn