Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Vingerafdruksensor werkt niet meer na update Android 12.

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2022 06:47 AM)
2597 Weergaven
Cosylady
Pioneer
Opties
Hoi allemaal, Na de update naar Android 12 werkt mijn vingerafdruksensor niet meer.
0 Likes
17 Antwoorden
Cosylady
Pioneer
Opties
Bedankt voor het meedenken. Ik bel morgen de klantenservice. Ik heb ook een foutrapport verzonden. Voor straks welterusten 😴
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem😁 weltrusten!
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Cosylady
Pioneer
Opties
Goedemorgen, vingerafdruksensor werkt wel in de veilige map 🤔 Fijne werkdag 🍀
Oplossing
Cosylady
Pioneer
Opties
Hoi, vingerafdruksensor werkt weer naar behoren 👍🏼ik heb eerst alle geregistreerde vingerafdrukken verwijderd en daarna weer toegevoegd 😊
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je mijn stappen had gevolgd > Instellingen > apps > systeem apps weergeven > biometrics > opslag > gegevens wissen. Dan was de hele software van de sensor gereset en alle afdrukken verwijderd 😁 ben blij dat het is opgelost.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
babs123
Apprentice
Opties
Jazeker, verschillende malen geprobeerd. Ook getest via de member app. Dan krijg ik de melding dat je eerst een vingerafdruk in moet stellen maar dat is nu juist wat hij niet doet. Er staat er ook geen 1 in.
Mijn eigen post of onder deze,,?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Ook kan je via onze website een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze servicepunten, kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland

Ik heb je berichten verzameld en bij elkaar geplaatst in je topic 😉

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
NickNeem
First Poster
Opties

Voor de mensen die hier komen omdat de sensor weigert / er dus überhaupt geen vingerafdrukken worden genomen door de melding 'de vingerafdruksensor reageert niet'. Dit ligt aan het aantal apps wat draait en resources gebruikt. Telefoon 8x herstart, geen resultaat. Toen gegaan naar 'Apps → Apps niet recent gebruikt → en onder RAM plus geheugen van 4 GB naar 6 GB gezet. Dan gaat hij weer in de herstart maar kon ik gelukkig weer met vingerafdruk aanmelden :smiling-face:

Vg, Michael van den Dool