Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

telefoon valt snachts uit aan de lader

(Onderwerp aangemaakt op: 16-09-2020 07:43 AM)
4139 Weergaven
96AnneB
Apprentice
Opties
Sinds een aantal dagen valt mijn telefoon uit aan de lader 's nachts..

Ik heb hem vorige week laten repareren (gebarsten scherm en kapotte batterij) en sindsdien doet die dit. Voorheen nooit problemen gehad.

Heb hem voor dit probleem 2 maal teruggestuurd en ze zeggen dat het "geen hardware probleem is".

Heb hem ook elke keer s' morgens helemaal naar fabrieksinstellingen moeten terugzetten (1x viel die uit tijdens een update snachts, dus blauw scherm - andere keer was die uitgevallen en kon ik niks meer met mijn Google account en was ik allemaal apps kwijt).

Ik heb automatisch uitschakelen uitstaan (stond al uit) en optimalisatie ook maar even uitgezet net.

Heb zelf het idee dat als ik hem overdag oplaadt, dit niet gebeurd (maar dat moet ik even testen).

De batterij is dus gloednieuw, hij is al opgestuurd, ook al een andere lader geprobeerd en er zijn geen software updates beschikbaar..

Wie ó wie heeft de oplossing voor mij?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Als het met een andere lader ook voorkomt, moet het wel aan het toestel liggen. Je kunt nog proberen om de USB-poort schoon te maken: https://bit.ly/2BMyqS1

Als dat niet helpt, kun je hem het beste nog eens ter reparatie aanmelden via de Ophaalservice of ermee langs een servicepunt van ons gaan 👍

Kom je er zo uit?

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
DavyHofman
Journeyman
Opties

Hi! Ik zou haast denken dat het toch de nieuwe batterij is vrees ik! Waar heeft u de batterij laten maken als ik vragen mag? Want ik zou dan toch eventjes na vragen, en het probleem nogmaals uitleggen!
Davy

0 Likes
96AnneB
Apprentice
Opties
ja mij lijkt het ook geen issue met "iets wat ik doe".
Ik dacht eerst nog even dat het misschien de oplader was.. maarja ook niet.

Hij is 3x bij de contractor van T-Mobile geweest (Chubb/Dynafix)
0 Likes
DavyHofman
Journeyman
Opties

Nee, dat lijkt mij inderdaad ook niet het geval. Ik zou even een mailtje sturen naar Dynafix, werkt meestal beter dan naar T-Mobile zelf! (Uit ervaring)

Davy

96AnneB
Apprentice
Opties
Slim!! Bedankt voor de tip!
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je ook je reparatienummer doorgeven? Je hebt sowieso drie maanden garantie op de reparatie, dus dat komt wel goed 👍

Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

rsz-846676
96AnneB
Apprentice
Opties
Aan jou?

Ja helaas is hij voor dit probleem al 2 keer terug gestuurd, en ze zeggen gewoon dat het geen hardware probleem is. Terwijl ik alles al heb geprobeerd (instellingen, andere oplader, etc.).
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat het iets is wat ik doe?

Helaas was er niks aan de hand tot dat ik hem opsturen- vanaf het moment dat de nieuwe batterij erin zat kreeg hij dit probleem.

Ik ga vandaag sowieso contact opnemen met Dynasure, kijken wat ze zeggen!
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Als het met een andere lader ook voorkomt, moet het wel aan het toestel liggen. Je kunt nog proberen om de USB-poort schoon te maken: https://bit.ly/2BMyqS1

Als dat niet helpt, kun je hem het beste nog eens ter reparatie aanmelden via de Ophaalservice of ermee langs een servicepunt van ons gaan 👍

Kom je er zo uit?

rsz-846676
0 Likes
96AnneB
Apprentice
Opties
Ik ga het eens proberen. Bedankt!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem, succes en ik hoor graag hoe het is afgelopen.

rsz-846676
0 Likes