Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Note 9 S pen breekt

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2019 05:39 PM)
2536 Weergaven
Zain87
Pioneer
Opties

Mijn Note 9 512gb  viel gisteren op de grond van nog geen 1.5meter hoog. tijdens het vallen heb ik een heel klein deukje gekregen naast de ingang van mijn S pen.

Mijn toestel is helemaal beschermt met een Gear4 hoesje. scherm heeft ook een rubberglasbescherming.

( even voor de duidelijkheid hij is goed beschermt voor vallen ) Toestel werkt gewoon perfect na het vallen maar tot mijn verbazing is mijn S pen in twee gebroken. dit kan toch geen kwaliteit zijn van samsung die zo snel kapot gaat mijn Note 8 heeft genoeg muren gezien en noooit is de pen kapot gegaan. Ben gewoon goed verzekerd gelukkig maar mijn vraag is moet ik dit verhalen bij samsung of gewoon bij mijn verzekeraar want als hij Zo onbetrouwbaar is dan eis ik dat samsung hier een oplossing voor zoekt toestel koste mij 1300 euro

mvg 

Danny

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Zain87
Pioneer
Opties

nee ze konden ook niet moeilijk doen want de S pen is gewoon zwak op 1 punt. en ik ben gewoon duidelijk geweest met alles waardoor ze mij gewoon goed service hebben verleend. het is natuurlijk wel eenmalig want ze reg je imei nummer en serienummer. doe je verhaal en hun zullen je wel begrijpen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

40 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Bij je verzekering. De pennen zijn zeer goed getest in alle opzichten. Dus ligt echt aan de val. Succes ermee!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Zain87
Pioneer
Opties

Beste 

Heb zo juist een pittig gesprek gehad met Samsung. eind resultaat ik krijg gratis een  nieuwe van samsung. Schijnt dat de pennen wel eens stuk willen gaan bij een bepaalde hoek en natuurlijk hoogte de pen heeft op 1 punt een zwakepunt. ik ga zelf een S pen kopen om toch te testen hoeveel druk er nodig is dat zo een pen stuk kan gaan. ze kosten gelukkig niet zo veel ik dacht dat ze 100 euro waren maar gelukkig zijn ze maar 3 tientjes. ik zal zsm met een terug koppeling komen. en bedankt voor je hulp 

Kenny0shea
Explorer
Opties

Ik wou laatst mijn S pen pakken toen was het klikkertje gewoon weg/afgebroken.

Note zit gewoon in een samsung led cover dus snap er echt niks van.

Telefoon is net 1,5 maand oud, ga denk ook even een belletje wagen naar samsung.

0 Likes
Zain87
Pioneer
Opties

zou gewoon bellen je verhaal uitleggen want dit is gewoon een bekend probleem. 

Kenny0shea
Explorer
Opties
Ja ga ik ook doen, is wel een jammerlijke ervaring voor zo'n dure telefoon
0 Likes
Zain87
Pioneer
Opties

ben ik helemaal met je eens 

Kenny0shea
Explorer
Opties
Want deden ze voor de rest nog moeilijk erover of viel het wel mee ?
0 Likes
Oplossing
Zain87
Pioneer
Opties

nee ze konden ook niet moeilijk doen want de S pen is gewoon zwak op 1 punt. en ik ben gewoon duidelijk geweest met alles waardoor ze mij gewoon goed service hebben verleend. het is natuurlijk wel eenmalig want ze reg je imei nummer en serienummer. doe je verhaal en hun zullen je wel begrijpen. 

Kenny0shea
Explorer
Opties

Nou Samsung gebeld, gelijk een partij moeilijk doen.

Ze wou me eigenlijk gelijk afpoederen toch doorgezet toen ging ze even intern overleggen, bedoelde even naar de wc gaan denk.

Daarna gelijk nee kunnen niks voor u betekenen.

Ik kan wel een reparatie verzoek doen en me telefoon opsturen of langs een service punt gaan dan gaan die beoordelen of het gebruikers schade is of niet.

Want hoe oud is jou telefoon ?

0 Likes