Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Quickpanel media-uitvoer start vanzelf op

(Onderwerp aangemaakt op: 09-04-2022 02:37 AM)
7583 Weergaven
Felidae_Lea
Explorer
Opties

Hallo,

Ik heb het probleem dat bij mij de media-uitvoer zelfstandig Spotify gaat afspelen, midden in de nacht, zonder dat Spotify überhaupt actief is, na een telefoon gesprek, wanneer ik de wekker aan of uitzet, na het opstarten gewoon volledig, compleet onberekenbaar. Nu had ik contact met de klantenservice en alles wat die adviseren is terugzetten op fabrieksinstellingen, wat uiterst irritant is. Ik heb het gedaan, maar zodra de telefoon klaar is met updaten is het probleem gewoon weer terug, want het kwam ook met de laatste update. 

Wat kan ik doen, want ik ben het echt zat

gr. Heidi 

Screenshot_20220406-230911_One UI Home.jpg

0 Likes
30 Antwoorden
Felidae_Lea
Explorer
Opties
Geen sorry Onno, je hebt het exht geprobeerd. Ik heb nu een foutrapport doorgestuurd en hoop dat ik een oplossing krijg.

Spotify ga ik opnieuw installeren, opnieuw opstarten hielp niet, het begon meteen weer te spelen, en ik smartthings ook verwijderd en zet het opnieuw op.
Dank je en een fijn weekend
0 Likes
Felidae_Lea
Explorer
Opties
🤞
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je ook een aparte launcher of heb je een thema ingesteld? Ik kan het zo niet goed zien namelijk.
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Verwijder Spotify eens en download via deze link : https://spotify.en.uptodown.com/android een oudere versie. Werkt het dan wel? Bijv een versie van een aantal maanden geleden. Ik denk dat er een bug in de huidige versie zit. Ik zou het ook zeker aan de app makers doorgeven zodat ze kunnen kijken of ze de app kunnen updaten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Felidae_Lea
Explorer
Opties
Oh wow, dit is interessant, dat ga ik morgen meteen testen! Dank je en goedenacht 😉 ik laat zeker weten of het gewerkt heeft.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Andere mensen met dit toestel hebben jouw probleem niet dus als je toestel up 2 date is ligt het sowieso aan de spotify app. Gewoon in google typen Spotify.apk en dan apkmirror of uptodown.com en een oudere versie proberen. Misschien een paar verschillende proberen, 1 zal het probleem wel oplossen.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En dat McAfee kan je er ook wel af gooien. Antivirus heb je simpelweg niet nodig op Android en veroorzaakt vaak ook issues.
Felidae_Lea
Explorer
Opties
Goedemorgen Patrick, ik kan je niet genoeg danken voor je laatste advies 😁 tot nu toe geen spontane muzikale begeleiding meer gehad! Ik zal deze download site opslaan, want idd mijn S10+ begint een oudje te worden. Ik wens je nog een heel fijn weekend!
Groetjes Heidi
Felidae_Lea
Explorer
Opties
Ik heb dat nu ook gedaan, had niet gedacht dat dit ook voor issues kon zorgen, safety first, toch 😉
jesseklomp
First Poster
Opties
Ik kan mijn media geluid nie meer aan zetten ik heb geen koptelefoon in geplugt maar er staat van wel als ik geluid aan wil zetten
0 Likes