Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Quickpanel media-uitvoer start vanzelf op

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2022 11:59 AM)
11422 Weergaven
Felidae_Lea
Explorer
Opties

Hallo,

Ik heb het probleem dat bij mij de media-uitvoer zelfstandig Spotify gaat afspelen, midden in de nacht, zonder dat Spotify überhaupt actief is, na een telefoon gesprek, wanneer ik de wekker aan of uitzet, na het opstarten gewoon volledig, compleet onberekenbaar. Nu had ik contact met de klantenservice en alles wat die adviseren is terugzetten op fabrieksinstellingen, wat uiterst irritant is. Ik heb het gedaan, maar zodra de telefoon klaar is met updaten is het probleem gewoon weer terug, want het kwam ook met de laatste update. 

Wat kan ik doen, want ik ben het echt zat

gr. Heidi 

Screenshot_20220406-230911_One UI Home.jpg

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Verwijder Spotify eens en download via deze link : https://spotify.en.uptodown.com/android een oudere versie. Werkt het dan wel? Bijv een versie van een aantal maanden geleden. Ik denk dat er een bug in de huidige versie zit. Ik zou het ook zeker aan de app makers doorgeven zodat ze kunnen kijken of ze de app kunnen updaten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En dat McAfee kan je er ook wel af gooien. Antivirus heb je simpelweg niet nodig op Android en veroorzaakt vaak ook issues.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

30 Antwoorden
Esmees
First Poster
Opties
Goeden avond, 
Ik heb net de nieuwe update op mijn telefoon en in mijn quikpanel gaat het kopje media uitvoer met soundcloud en spotify niet weg.
Om op de 3 puntjes te drukken rechts boven in en dan op media uitvoer verbergen te proberen lukt ook niet. Er staat dat het verborgen is maar als ik de quikpanel open staat het er nog steeds. 
Apps openen en sluiten en telefoon opnieuw opstarten heeft ook niet gewerkt.

Kunnen jullie mij helpen om het te verbergen?
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Hallo @Esmees, probeer eens het volgende. Ga naar instellingen, apps, systeem apps aanzetten, en zoek naar Media en apparaten. En wis bij Opslag het cache geheugen of zelfs gegevens.Screenshot_20220126-095038_Settings_46176_1643187038.jpgScreenshot_20220126-095103_Settings_46178_1643187063.jpgScreenshot_20220126-095024_Settings_46174_1643187024.jpg
therk
First Poster
Opties
Ik heb een nummer geblokkeerd en gerapporteerd was boos op mn zoon nou wil ik hem weer in mn telefoonkosten zetten zie niet meer staan nummer toevoegen zodat ik hem aan watsapp kan koppelen weet u hoe ik dat doe
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Goedendag @therk,

Als je dat nummer in WhatsApp hebt geblokkeerd, kun je deze via de handleiding in de link weer deblokkeren. https://faq.whatsapp.com/android/security-and-privacy/how-to-block-and-unblock-a-contact/?lang=nl

Heb je zijn nummer ook echt uit je contactenlijst verwijderd, dan kun je hem niet meer terugzetten. Je zult dan gewoon zijn nummer opnieuw moeten opslaan.
Felidae_Lea
Explorer
Opties

Hallo Dirk, ik heb precies het zelfde probleem en met de stappen die je laat zien lost het probleem helaas niet op. Bij mij gaat het zelfs zo ver dat midden in de nacht mijn telefoon begint liedjes te dpelen omdat ik ook dat panel niet ksn uitzetten. Heb je misschien nog een ander idee of moet ik moet het met de hamer uitzetten :winking-face:

Groetjes Heidi 

0 Likes
Felidae_Lea
Explorer
Opties

Hallo en bedankt voor je reactie! Nee ik heb Bixby disabled dus daar ligt het niet aan, heb ook geen routines aanstaan via de instellingen en ook op Spotify alle schuifjes naar links (uit) gezet, om zeker te zijn dat dat ook niet de reden kan zijn. Maar toch blijft mij dat ding terroriseren 😞 heel vervelend tijdens een vergadering en nachts...

0 Likes
Felidae_Lea
Explorer
Opties

Nee ook dat niet, want dat is alleen een Bluetooth verbinding met mijn sporthorloge. Maar wat nu door dit probleem ook gebeurt is dat ik met elk nieuw liedje dat ik met Spotify afspeel een melding op mijn horloge krijg, en ik heb daar muziek bediening uitstaan, dus juist omdat ik geen meldingen op mijn horloge wil, maar dat panel media-uitvoer overruled alles. 

Leuk, he?

0 Likes
Felidae_Lea
Explorer
Opties

Screenshot_20220408-125816_Chrome.jpgdit kwam ik ook al tegen, en deze stappen ben ik ook al opgevolgd 

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Zelf heb ik ook een note 10+ maar ik ervaar dit probleem niet. Wel heb ik dat spotify daar soms komt te staan wanneer ik hem niet gebruik, maar deze gaat dan niet daadwerkelijk iets afspelen. 

Wel heb ik gemerkt dat dit alleen gebeurd wanneer ik wel eerder spotify heb gebruikt maar de app niet volledig heb afgesloten. Mogelijk is dat ook bij jou het probleem.