Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 9 vergoeding toezenden note 4

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2018 01:48 PM)
1613 Weergaven
Wiet
Pioneer
Opties

Ik krijg 3,46 euro u leest het goed voor mijn note 4  werkende staat ik heb de Note 9 meteen na de presentatie bij Samsung gekocht bij inruil  ja . is je scherm werkend en onbeschadigd ja alle wachtwoorden en gebruikersaccounts uitgeschakeld? Heb je alle gegevens gewist:nee. Ik heb de SAMSUNG NOTE 4  precies 4 keer een hard reset gegeven en geen gegevens kunnen zien. na alle hardresets voor drieeuroen zesenveertig eurocents en uiteraard de kosten verzending aangetekend moet ik mij nu misleid voelen of ben ik het gewoon Wiet

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Phusebox
Pioneer
Opties

Heb je ook de telefoon verwijderd uit "vind mijn telefoon" diensten van Samsung en Google?

Ik wacht nog steeds op een bevestiging, vorige week maandag opgestuurd...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

23 Antwoorden
Oplossing
Phusebox
Pioneer
Opties

Heb je ook de telefoon verwijderd uit "vind mijn telefoon" diensten van Samsung en Google?

Ik wacht nog steeds op een bevestiging, vorige week maandag opgestuurd...

Wiet
Pioneer
Opties

Dankjewel bij google heb ik dat net weggeveegd bij Samsung weet ik niet hoe dat moet. Mischien kan iemand mij aanwijzing geven. I heb mijn telefoon aangetekend opgestuurd en gefotografeerd het enige muizengaatje wat ze dan nog hebben is de software en na 4 keer resetten leek mij dat mooi. Wiet

0 Likes
Phusebox
Pioneer
Opties

Inloggen op je samsung account: https://findmymobile.samsung.com/

Daar kun je dan de telefoon verwijderen.

Markeer mijn antwoord aub als oplossing als je hiermee geholpen bent.

Wiet
Pioneer
Opties
Hartelijk dank Wiet
Phusebox
Pioneer
Opties
Markeer je mijn antwoord nog even als oplossing? Bedankt.
0 Likes
Wiet
Pioneer
Opties

Nog niet opgelost: Ik krijg 3,46 euro u leest het goed voor mijn note 4  werkende staat ik heb de Note 9 meteen na de presentatie bij Samsung gekocht bij inruil  ja . is je scherm werkend en onbeschadigd ja alle wachtwoorden en gebruikersaccounts uitgeschakeld? Heb je alle gegevens gewist:nee. Ik heb de SAMSUNG NOTE 4  precies 4 keer een hard reset gegeven en geen gegevens kunnen zien. na alle hardresets voor drieeuro en zesenveertig eurocents en uiteraard de kosten verzending aangetekend moet ik mij nu misleid voelen of ben ik het gewoon?  Wiet

0 Likes
Phusebox
Pioneer
Opties

Kan ik pas iets over zeggen als ik zelf mijn bevestiging heb gehad . Vorige week maandag opgestuurd en nog niks gehoord. Anderen hebben drie dagen later gestuurd en gisteren al bevestiging.

Begin te vrezen dat ik zometeen in hetzelfde schuitje zit... Samsung geeft ook geen inzage in het proces en de volgorde is dus in ieder geval niet op basis van binnenkomst .

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Heb je deze handleiding al opgevolg om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen?
https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm#!/device/samsung/galaxy-note-4-4...

Dat zou afdoende moeten zijn.

Verwijderen uit find my mobile is niet afdoende gezien de accountgegevens dan nog in het toestel staat, hetzelfde teld voor een Hard Reset. 

0 Likes
Wiet
Pioneer
Opties

Ja ik heb ze gevonden en verwijderd. Ik was al bevreesd dat bij niet aangetekende post er discussies kunnen ontstaan.  Onplezierig voor jou, je hoort bij ontvangst inruil toestel meteen een mail te ontvangen.  Het bedrag dat ik voor de in goede staat zijnde note 4 terugkrijg is naar mijn smaak onjuist en bij de vragenlijst is wel aangegeven dat de info uit het toestel moet zijn maar niet dat je dat ook via de computer moet doen. Foutje van Samsung ? of een trucje? met DANK aan jou. Wiet

0 Likes