Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

note 10

(Onderwerp aangemaakt op: 03-10-2020 12:39 PM)
290 Weergaven
Armandovg
First Poster
Opties

Zojuist kom ik bij Samsung service center Rotterdam vandaan , dit in verband dat de bijgeleverde AKG oortjes niet werkten.

Daar hebben ze geconstateerd dat het probleem niet aan de AKG oortjes ligt en ook niet aan de software van het toestel (deze is gereset).

Het toestel dient terug gestuurd te worden.

Nou werd er door een medewerker gezegd,  je moet altijd een reserve telefoon houden en daarna maakte hij een opmerking over anders neem je gewoon bluetooth oortjes.

Ik ga ervan uit als ik een Samsung product koop dat ik dan een deugdelijk product krijg en als ik weet dat iets niet correct werkt wil ik dit probleem verholpen hebben. Tevens ga ik er wel vanuit als ik een nieuw toestel koop dat ik er gerust twee jaar zonder problemen mee voorruit kan.

Nu vind ik het een kwalijke zaak dat ik nu buiten mij schuld om zonder toestel komt te zitten en om me heen moet gaan bedelen wie er een toestel voor mij heb. Tevens ben ik er niet zeker van of dit gaat lukken. Ik heb wel echt een telefoon nodig gezien de thuiswerk situatie (Covid-19). Tevens ben ik 50 minuten reistijd kwijt omdat ik naar het service punt ben gereden.

Ik ben hier totaal niet blij mee en hoop op een gepaste oplossing.

0 Likes
2 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Beetje rare vraag... iets maken wat nooit kapot kan gaan is onmogelijk. Jij neemt het Samsung kwalijk dat jij perse een toestel nodig hebt en geen backup toestel hebt?? Je kunt je toestel toch gewoon gebruiken voorlopig? En zodra corona situatie  verbeterd voor jou dan stuur je het toestel op. Je hebt 2 jaar garantie dus dat duurt nog wel even.. Alles kan kapot gaan helaas en dat is niet fijn inderdaad, ze kunnen ook niet overal winkels neerzetten want zo werkt dat niet. Er was een 50/50 kans waar het probleem zou liggen  dus een erg grote kans dat je oortjes stuk waren en je meteen nieuwe  mee zou kunnen krijgen maar helaas heb je pech en ligt het aan je toestel.. Als je hem zo erg nodig hebt voor thuiswerken kan misschien je baas iets voor je betekenen? Er zijn al toestellen te koop voor 2tientjes. Dan heb je misschien geen smartphone maar ben je wel bereikbaar voor je werk en als  dat zo belangrijk is voor je werk dan kan je baas dat toch wel voor je betalen vermoed ik. En anders wat ik zeg gewoon wachten tot corona beetje voorbij is en je wel je toestel een aantal dagen kwijt kunt. De reacties van de medewerkers zijn op zich waar behalve dan van het reservetoestel want dat slaat nergens op.. bluetooth oortjes kan idd voor jou een tijdelijke oplossing zijn. Helaas zit er verder niks anders op..

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Screenshot_20201004-113820_Chrome.jpg

 hier heb je een tijdelijk goedkoop toestel. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes