Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 10 plus S-pen probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2021 08:45 PM)
1613 Weergaven
Henry82
First Poster
Opties
Goedenavond,

Even een vraag;

Ik heb sinds maart/april '21 problemen met mijn s-pen op mijn note 10 plus. Op een of andere manier kan hij niet meer connecten met m'n note. Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? En is er mogelijk een oplossing voor? 

Ik hoor het graag! 

Gr. Henry
0 Likes
7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Henry82,

Is het nog gelukt met de tip van Rohit?

Andes kun je ook de netwerkinstellingen eens resetten. 

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
Henry82
First Poster
Opties
@rohit @bruceH

Dank voor het meedenken, ik heb beide manier geprobeerd maar helaas zonder gewenst resultaat.

Screenshot_20210518-172548_Air command.jpg

Screenshot_20210518-172352_Air command.jpg

0 Likes
Henry82
First Poster
Opties
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is jouw Note10 wel up-to-date? En heb je hem al eens gereset of het in de Veilige Modus getest? Dat doe je zo: https://bit.ly/2JQrwvP

Als je hem nog niet kunt verbinden na een reset, dan raad ik je aan om ermee langs een servicepunt van ons te gaan of gebruik te maken van onze Ophaalservice: https://bit.ly/2r9D0B2

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676
0 Likes
mariellea
First Poster
Opties
Ik heb de s pen van mijn Samsung galaxy note s10 ergens in mijn huis kwijt geraakt. Hoe kan ik het oproepen als da überhaupt kan?
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @mariellea,

Dat is helaas niet mogelijk bij deze S Pen. Je kan kijken of een webshop deze heeft voor jou.

Groetjes,

Daphne

0 Likes