Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Note 10 Inruilactie - Er worden geen 100€ afgetroken in de Winkelwagen?

(Onderwerp aangemaakt op: 11-08-2019 01:21 PM)
455 Weergaven
axrinas
Troubleshooter
Opties

Hallo, ongeacht welke telefoon ik wil ruilen, of mijn Huawei P20 of Galaxy S6, er zal geen 100 € in de winkelwagen worden afgetrokken. Ik heb het in verschillende browsers geprobeerd. Ik vind dat jammer, het is geadverteerd en dan werkt het niet? Samsung wat ben je aan het doen?

0 Likes
7 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Hoi Eid,

Heb je al het toestel opgegeven tijdens het orderproces op samsung.com? Als je dat niet doet wordt die 100 euro niet berekend.
9038815
Navigator
Opties

Er lijkt iets niet goed te werken op de site. Als ik op https://www.samsung.com/nl/inruil/inruilen/ kijk, krijg ik bij een heleboel toestellen 0 euro extra inruil. Galaxy Note 4, Huawei P smart 2019, Nokia 5.1, Galaxy Note 9, Galaxy S10+... dus er lijkt inderdaad iets niet goed te werken.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je moet het toestel selecteren en in de volgende stap aankoopdatum en winkel selecteren, daarna de promotie aanvinken van de Note 10. Dan komt er 100 euro bij! Net nog geprobeerd.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
9038815
Navigator
Opties

2019-08-13_13-24-50.jpg

 

Ik zie helemaal geen optie om te kiezen voor de promotieactie...?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je moet daar de datum invullen van aankoop van de Note 10. Niet je oude toestel.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
9038815
Navigator
Opties

Oh, duh, hahaha. Ja, zo werkt het wel! Het is niet echt heel duidelijk, je moet de gegevens van je oude telefoon invullen, en dan is de volgende vraag "Waar en wanneer heb je het product gekocht?"...

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Klopt is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes