Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Niet meer snelladen

(Topic created on: 13-04-2020 01:56 PM)
7059 Views
Pico-hq
Journeyman
Options

Hoi,

Sinds ongeveer 1 week werkt het snelladen op mijn Note 10+ niet meer. Heb zowel de kabel als de adapter al vervangen, maar geen resultaat !?! Optie snelladen via kabel staat aan, scherm op zwart, maar geen bliksemflits te zien ;(
Iemand al eerder ervaring mee, toestel is pas 4 maanden oud! En zelfs na een nacht aan de kabel, kom ik net in de 70%... Zeer teleurstellend, mag ik wel zeggen!

Mocht iemand een (idee tot) een oplossing hebben, dan hoor ik dat graag.

Dank alvast!

0 Likes

1 Solution

Accepted Solutions
Solution
Rohit
Samsung Members Star ★★
Options
Probeer dit eens:
https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/How-to-Hoe-onderhoud-ik-mijn-oplader-en-oplaad...

En wees er 100% zeker van dat alles echt schoon is en geen stofje meer inzit. En gebruik de originele oplader en kabel. Andere opladers zijn niet altijd snel laders en de note 10+ heeft super fast charging dus nog sneller dan de toestellen hiervoor.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

View solution in context

10 REPLIES 10
Solution
Rohit
Samsung Members Star ★★
Options
Probeer dit eens:
https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/How-to-Hoe-onderhoud-ik-mijn-oplader-en-oplaad...

En wees er 100% zeker van dat alles echt schoon is en geen stofje meer inzit. En gebruik de originele oplader en kabel. Andere opladers zijn niet altijd snel laders en de note 10+ heeft super fast charging dus nog sneller dan de toestellen hiervoor.
Pico-hq
Journeyman
Options

Dag Rohit,

Dank voor de snelle service! Ik ga een-en-ander uitproberen en kom er nog op terug.
Overigens gebruik ik alleen de originele lader, dus daar zou het niet aan kunnen liggen...

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Options
Geen dank, je gaf aan de oplader vervangen te hebben dus ging er van uit dat je een andere lader hebt geprobeerd. Heb je een originele lader van de note 10+ gekocht dan? Of geprobeerd van iemand anders?
0 Likes
Pico-hq
Journeyman
Options
In dit geval ingeleend van een kameraad! Ik kan wel meteen een nieuwe aanschaffen, maar wanneer het niet aan de oplader zou liggen is dat ook weer jammer-geld.... Dus vandaar die tussen-oplossing. Hopelijk ligt het er niet aan :winking-face:
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Options
Nee nee dat is niet nodig, je hebt garantie op de oplader! Dus mocht het probleem echt daaraan liggen dan neem even contact op met een moderator bijvoorbeeld Bruce: https://eu.community.samsung.com/t5/notes/composepage/note-to-user-id/121469

Geef daar al je gegevens door: naw, imei en serienummer van je toestel, aankoopbon. Hij regelt het dan verder met je.

Maar grote kans dat het een stofje is, dit heb ik al zovaak meegemaakt.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options

En dan nu de oplossing:panda-face:

Instellingen, apparaatonderhoud,battarij, opladen: zet snel opladen uit en supersnel opladen aan.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Pico-hq
Journeyman
Options

Ah, mooi,

Dank alvast voor die tip! Eerst even kijken wat er uit het schoonmaken komt i.c.m. gebruik van mijn eigen oplading natuurlijk! Ik houd je op de hoogte!

Groet,

Pico

0 Likes
Pico-hq
Journeyman
Options
Dat zou mooi zijn, PAnonemous,

Ware het niet dat ik daar alleen de opties "Snel opladen" en "Snel draadloos opladen" heb.
Dus dan wordt het lastig om de optie "Supersnel opladen" aan te zetten ......
Andere tips blijven niettemin welkom!

Groet,
Pico
Rohit
Samsung Members Star ★★
Options

@Patrick  schreef:

En dan nu de oplossing:panda-face:

Instellingen, apparaatonderhoud,battarij, opladen: zet snel opladen uit en supersnel opladen aan.

Er is geen optie Super snel opladen. Je hebt 2 opties:

Snel opladen

Snel draadloos opladen.

Die uit/aan zetten kan. Of het helpt? 

0 Likes