op 20-06-2019 10:40 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hiervoor had ik galaxy 8+ en kon niet wachten naar note 9. Eenmaal aangeschaft zijn de leukste functies na update verdwenen. Lijstweergave recente apps is onder andere eentje. Je kon zelf instellen hoe je jou recente apps wilde tonen. Die is weg. In plaats daarvan hebben ze een nutteloze stomme functie bijgezet het voorgestelde apps! Het irriteert me vreselijk dat ik nu weer het oeroude functie heb van recente apps. Ik las overal dat na update niet meer terug kan, echt nu stel ik elke x een nieuwe update omdat ik bang ben wat nog meer achteruit gaat.
Dusss geen oplossing hiervoor????
op 21-06-2019 12:54 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-06-2019 10:07 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Beste Rohit, dankjewel voor je antwoord. Kan je mij uitleggen wat dat us en wat dat doet met je telefoon? Komt dan die functie vooral die ik wil terug? En vroeger was de tijd boven aan de rechter kant gegeven nu is t aan de linkerkant verhuist daar kon ik ook niet wennen 😞
Er zijn nog meer functies, bijvoorbeeld agenda, als ik tijd invoer voor afspraak de tijdstip dat ik bijv. 16:42 wil ik iets zetten hij geeft nu automatisch 1 uur dan zet ik de eind tijd ook op 16:42 dan gaat begintijd naar 15:42. Vroeger was dit niet zo. Dit is ook irritant althans ik ben beetje autistisch en ben gewend dingen heel lang op die manier te doen. Dus dit soort nog meer kleine maar dingen die geen groot probleem zijn alleen het maakt je ongelukkig 😞
Maar de functie van recente apps wil ik de wwegaveLijst weer terug die was echt super handig.
op 22-06-2019 11:09 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-06-2019 11:35 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Duurt wel even, dus wanneer ik het is gelukt laat ik je het weten.
Groetjes,