Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Loop inruilaktie

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2023 05:05 PM)
1219 Weergaven
Members_hnuiV5J
First Poster
Opties

Ik denk mooie inruilactie op een nieuwe S23 ultra, dus mijn onbeschadigde Note 10+ (waarvan ik foto's heb gemaakt voor het versturen) krijg ik plotseling het bericht dat de fotolens gebroken zou zijn? Loop gevraagd naar bewijs, krijg ik een foto van een geheel ander toestel met gebroken lens. Dus mijn foto gemaild van het onbeschadigde toestel, krijg ik uiteraard  geen reactie meer op? Week later weer bericht, nu dat niet alle functies zouden werken? Totale onzin, het apparaat is werkend verstuurd vanuit Loop uiteraard geen reactie meer op gehad.  Ten einde raad maar € 50,- betaald want winnen van dit soort waardeloze bedrijven lukt toch niet. Jammer Samsung, ik heb aardig wat Samsung toestellen, maar nu toch de laatste! Als je ook het commentaar op dit bedrijf leest, onbegrijpelijk dat Samsung hier nog mee samenwerkt!

0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_hnuiV5J, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, het is natuurlijk niet fijn wanneer de inruilwaarde achteraf is aangepast. Wat is het ordernummer van de inruilorder? Ik zal mijn collega's van Loop vragen wat zij precies hebben geconstateerd en zodra ik hier dan een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes