op 23-05-2021 12:05 PM
My Note 3 and 8 both have less scratches than my note 20 ultra has after less than a year. Scratches appear to be stress related or so, mainly inside the glass but I have no microscope to check. Today I found that the top layer is loosening as well, and to top it up a small spot in the lower segment, which might have a mechanical origin. Once again, after over 5 years of using my old notes, this one qualifies as inferior to the 3 and 8 goriila glass. I'll pop in a claim with my supplier (Vodafone NL)
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-05-2021 12:09 PM
Hoi @jpelverding,
Zoals ik in het andere topic al aangaf, waarschijnlijk moet je de screenprotector nog verwijderen.
op 23-05-2021 01:51 PM
op 23-05-2021 12:09 PM
Hoi @jpelverding,
Zoals ik in het andere topic al aangaf, waarschijnlijk moet je de screenprotector nog verwijderen.
op 23-05-2021 01:12 PM
Dank Kevin, maar dan is het wel een heel strak geplakte protector. De eerste heb ik er wel gewoon afgehaald. Dat ging ook heel simpel. Ik ben bang dat als ik aan deze ga trekken ik mijn garantie om zeep help. Ga straks even een clip maken, misschien helpt dat. Op mijn oude note zat tenslotte ook al een fijne camera.
op 23-05-2021 01:51 PM
op 23-05-2021 06:18 PM
Jullie hadden gelijk. Met scherp licht gekeken naar de "beschadiging" en besloten er voor te gaan, omdat het vrij makkelijk verder ging. Dank voor jullie tips maar: Heeft iemand een idee of een protector nog nodig is? Als dit beter is dan van mijn note 8 moet ik wel heel veel pech hebben ;/
Zo ja, welke adviseren jullie?
op 23-05-2021 06:42 PM
Fijn om te lezen! De nieuwste generatie Gorilla Glass is beter dan de vorige, dus als je zonder screenprotector de vorige generaties prima kon gebruiken, dan moeten er nu ook geen problemen zijn. Ik gebruik hem zelf ook zonder screenprotector.
Vroeger werden er geen screenprotectors voorgeplakt vanuit de fabriek, dus daarom zijn er nu sneller beschadigingen. Om de mensen die een screenprotector willen te garanderen dat hij goed werkt met de vingerafdrukscanner, wordt hij nu voorgeplakt vanuit de fabriek, maar zo'n protector beschadigt gewoon relatief snel, terwijl het glas zelf gewoon goed en stevig is.