Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy note 10 camera

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2020 10:06 AM)
376 Weergaven
Cvandermer
First Poster
Opties

Na een update van mijn note 10 kon ik de achtercamer niet meer gebruiken. hard reset deed niks en debhg menu deed niks. Nu heb ik mijn telefoon opgestuurd ter reparatie. Die komt neer op 507 euro omdat het scherm er volgens hun bij gerepareerd/vervangen moet worden (scherm heeft kleine schade in het hoekje). Zie het bericht hier onder

Teleplan:

U heeft van ons een prijsopgave ontvangen omdat er schade aan het display aanwezig is. Wanneer er schade aan een toestel wordt geconstateerd, dan vervalt het recht op garantie en valt herstel helaas niet meer onder de garantiebepaling van de fabrikant.

Bij uw toestel moet zowel het display als de camera vervangen worden.
Het is ons door de fabrikant niet toegestaan om een deelreparatie uit te voeren, omdat de garantie en de werking van het toestel daarmee door de fabrikant niet gewaarborgd kan worden.

Is dit waar wat ze zeggen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Cvandermer,

Hoe heb je hem precies ter reparatie aangeboden? Naar mijn weten werken we niet meer samen met Teleplan.

Het klopt overigens wel wat ze aangeven, als er gebruikersschade wordt geconstateerd, kunnen we het niet onder de fabrieksgarantie repareren.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Cvandermer,

Hoe heb je hem precies ter reparatie aangeboden? Naar mijn weten werken we niet meer samen met Teleplan.

Het klopt overigens wel wat ze aangeven, als er gebruikersschade wordt geconstateerd, kunnen we het niet onder de fabrieksgarantie repareren.

rsz-846676
0 Likes