Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

En medisch app icoon toevoegen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2024 02:55 PM)
2130 Weergaven
sensei1914
Journeyman
Opties
Ik heb een medisch app icoontje hier op gezien maar hoe voeg je dat toe op je uitschakelmenu?
image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
sensei1914
Journeyman
Opties
Nee helaas niet maar ik heb met een nieuwere samsung apparaat het geprobeerd en toen verscheen hij wel, en er zaten veel meer info wat je kon invullen bij wat er eerst niet stond zoals. Je lengte. Je gewicht. Bedankt nogmaals voor de info.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Ga naar Instellingen > Veiligheid en noodgevallen > Medische informatie. Vul de gegevens in en de icon verschijnt.

1710683921581.jpg
sensei1914
Journeyman
Opties
Ik heb het had het een tijdje terug al ingevuld maar het icoontje verschijnt niet in mijn uitschakelmenu. Kan het zijn dat bij de nieuwe samsung toestellen wel zo is zoals hoger dan de note 20 ultra zoals een minimaal UI 6.0? Of is er een knop die ik moet aan zetten zodat dit wel verschijnt?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Dit moet worden ingeschakeld.

1710685287619.jpg
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo sensei1914,

Hebben de bovenstaande tips geholpen?

Met groet, 

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
sensei1914
Journeyman
Opties
Nee helaas niet maar ik heb met een nieuwere samsung apparaat het geprobeerd en toen verscheen hij wel, en er zaten veel meer info wat je kon invullen bij wat er eerst niet stond zoals. Je lengte. Je gewicht. Bedankt nogmaals voor de info.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is mooi om te lezen dat je in ieder geval wel de medische app icoon kan toevoegen op de nieuwere toestel.

Op de oude toestel kan e.v. je via onze Samsung Members-app een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes