Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Edge screen

(Onderwerp aangemaakt op: 30-03-2023 04:13 PM)
244 Weergaven
lrhw
Apprentice
Opties
Ik bezit een Galaxy note 9
Ik herinner mij dat ik vroeger het edge screen gebruikt heb.
Ik wil het nu terug gebruiken ,maar dat lukt niet.
Ik heb er de handleiding bijgehaald, maar die is nutteloos. 
Bij instellingen, display ,edge screen kan ik enkel de edge lightening aan of uit zetten . Dus niet hetgene wat ik zoek 
7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @lrhw, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Welke Android uitvoering heeft jouw telefoon? Als je gaat naar Instellingen >  Display , zie je hier dan ook de optie staan voor Edge-vensters?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
lrhw
Apprentice
Opties
Dank voor de reactie
Mijn toestel SM-N960F heeft uitvoering Android 10
Bij instellingen > display > edge screen kan ik enkel kiezen om edge lightening aan of uit te zetten, terwijl de handleiding spreekt van meerdere functies
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is het toestel verder wel up-2-date? En maak je gebruik van een launcher of thema? Zie je de optie wel staan als je het toestel opstart in de Veilige Modus?

Groeten,

Martijn

0 Likes
lrhw
Apprentice
Opties
Het toestel zou u toestel zou update zijn. Gecheckt.
Ik gebruik geen launcher of thema.
Het lukt mij niet op te starten in Veilige Modus, ik heb een keer of vijf geprobeerd, het toestel start altijd gewoon op..
Ik vind het fijn dat je mij wilt helpen. Maar in het begin had ik automatisch het edge screen op de zijkant van het scherm . Ik geloof dat er zelfs functies bij waren lijk compas ,meter waterpas enz.
Nu zoveel updates later is alles weg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @lrhw, goedemorgen.

Heb je de Zij-toets ingesteld voor het uitschakelen of opnieuw opstarten van je telefoon? Houd deze knop kort ingedrukt tot je het menu ziet, houd nu de button Uitschakelen vast totdat je de button Veilige Stand ziet, tik hier op 😇

Wel kan het zijn dat bepaalde functies zoals het kompas of de waterpas niet meer als standaard app/optie beschikbaar zijn, of dit ook geldt voor een edge screen durf ik je niet te zeggen.

Wij hebben eventueel ook de mogelijkheid om op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
lrhw
Apprentice
Opties
Bedankt Martijn
Ik heb op uw aanraden alle toetsen- de aan/uit de Bixby en de volume toets gebruikt, afzonderlijk en in combinatie, maar het lukt me niet.
Geen probleem, ik volg uw raad en probeer de "Hulp op afstand "
Ik vind het wel spijtig dat een niet zo goedkoop toestel eigenlijk gedegradeerd word. Of zit daar een marketing strategie achter
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@lrhw 

Degraderen? Zullen we anders even afwachten wat mijn collega's constateren? Het kan wel zo zijn dat bepaalde functies verdwijnen, dit heeft verder niks met een marketing strategie te maken. Ook kan het zijn dat je zomaar een nieuwe functie cadeau krijgt na een software update😉

0 Likes