Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 13 instellen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2023 10:36 AM)
1864 Weergaven
slitje
Apprentice
Opties
Goedendag

Ondanks er geen android 13 meer uitrold voor de note 10, wil ik buiten de automatische updates de android 13 versie toch instaleren op mijn note 10 met 256 gigabyte . 
Weet iemand waar ik dit kan laten uitvoeren ?
Ik weet dat hier risico's aan verbonden zijn maar ik denk dat de telefoon dit makkelijk aan kan.
Ik wil dit omdat mijn note 10 er nog perfect uitziet.
Ook de batterij heeft nog een uitzonderlijk goede conditie.
Beetje overbodig dus om nu de s 23 ultra te kopen.
Graag ideeën van mensen die er meer verstand van hebben.

Alvast bedankt

Groet sidney van der laan 
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Hiervoor kun je het beste op het XDA forum kijken. Er zijn genoeg tutorials daar. Ik wil je wel waarschuwen dat de ervaring wellicht minder soepel is dan je bent gewend door de gedateerde hardware. Ik zou het in iedergeval niet aanraden op de note 10.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
slitje
Apprentice
Opties
Bedankt Patrick
Ik zal er dan nog een keer over na denken .
Weet u ongeveer dat als ik zo zuinig om blijf gaan met de note 10, hoe lang de telefoon nog prima draait op de android 12 ?
Twee jaar moet nog prima lukken zonder problemen toch ?
Even de opmerking; de telefoon wordt alleen gebruikt voor dagelijkse dingen.
Dus geen spellen of films e.d wat veel vergt van de telefoon
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het je voorkeur heeft kun je nog makkelijk 3 of 4 jaar ermee doen. Maar ik moet er wel aan toevoegen, je weet echt niet wat je mist. De 23 serie is echt onvoorstelbaar. Ik heb zelf de S23 Ultra en je weet echt niet wat je meemaakt. Dit had ik ook absoluut niet met mijn vorige S22 Ultra. Dat was een zeer goed toestel, maar deze is echt ongelofelijk.

Waar jij bent gewend dat spellen en films veel vragen van de telefoon, bij dit toestel is er niks wat veel vergt van de telefoon of batterij. En je krijgt ook nog eens een zeer professionele camera erbij, waardoor de need voor een dslr niet meer aanwezig is.
slitje
Apprentice
Opties
Ik ga de s 23 ultra kopen , dank zij u.
Bedankt
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is mooi😀 ik typ nu ook vanaf mijn S23 Ultra. Ik zie het zo nog 3 of 4 jaar doen met een ouder toestel kan maar waarom zou je het willen. Af en toe jezelf verwennen met leuke gadgets moet kunnen toch😋 Mijn leven is er op vooruit gegaan nu ik de S23 Ultra heb.