Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2022 10:36 PM)
1813 Weergaven
samuelk
Journeyman
Opties
Hoooooiii
Ik heb vandaag mijn galaxy note 10 lite geüpdatet naar Android 12, ik was super blij en het uiterlijk is ook super mooi.
Maar nu heb ik wel een paar dingetjes waarvan ik geen idee heb of het hoord of hoe je het oplost.

Probleem 1: als ik een melding krijg van welke app dan ook, krijg ik wel een pop-up maar komt ie daarna niet in m'n meldings balk.

Probleem 2: als jullie kijken naar de foto's die ik heb toegevoegd en naar het batterij percentage kijken preekt het eigenlijk wel voor zich. Met de meldingsbalk naar beneden geeft ie een ander percentage aan dan 'normaal'

Probleem 3: ik kan mijn vingerscan niet gebruiken als mijn scherm uit staat.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen🙃

Update 26 jan 8:30:
Ben er zojuist achter gekomen dat ook de knoppen in de Quick panel het niet doen.
Daarom denk ik dus dat heel die 'balk' niet meer werkt, geeft geen meldingen weer en knoppen werken dus niet.

Kan iemand please zeggen hoe ik dit oplos

image

image

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
samuelk
Journeyman
Opties
Hallo @MartijnK @Rohit @Patrick @S25-Watch7
Probleem is inmiddels opgelost
Hoe? Ik heb geen idee
Ik stond op het punt mijn telefoon terug te zetten in fabrieksinstellingen, en toen opeens deed ie het weer
Ik weet niet wat het was maar bedankt voor alle tips

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Zoals je al gelezen hebt zijn we veel problemen na de update voor een aantal gebruikers.
Hieronder de tip van @Patrick.

Heeft deze tip je geholpen, markeer niét mijn bericht als oplossing, maar de opmerking van Patrick hieronder.

Quote Patrick:
Er zijn 3 dingen die je kan gaan doen.

1. Via de Samsung Members app een foutrapport indienen.

2. Een backup maken van al je data

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-een-back-up-van-mijn-smartphone-of-tab...

3. Een fabrieksherstel doen aangezien dit de meeste problemen na de update oplost.

Verder is het wachten op een update die de boel fixt.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

De problemen wijzen niet op een probleem met de update maar eerder op een probleem met je huidige software na een update. Waarschijnlijk is er met het updaten wat mis gegaan. De enige en beste oplossing is dan ook een fabrieksherstel.

Vergeet niet je gegevens te backuppen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer dit eens: Instellingen > Apps > Startpagina One UI > gedwongen stoppen > Opslag > Cache + gegevens wissen. Daarna je telefoon even uit/aan zetten.

Voor je meldingen : Instellingen > Meldingen > Geavanceerde instellingen > Meldingpictogrammen weergeven > Alle meldingen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @samuelk, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het met deze tips nog gelukt?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
samuelk
Journeyman
Opties
Hallo @MartijnK @Rohit @Patrick @S25-Watch7
Probleem is inmiddels opgelost
Hoe? Ik heb geen idee
Ik stond op het punt mijn telefoon terug te zetten in fabrieksinstellingen, en toen opeens deed ie het weer
Ik weet niet wat het was maar bedankt voor alle tips
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Fijn dat het opgelost is, soms zijn de wegen van de techniek ondoorgrondelijk 😉