Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Afspraken op vergrendelscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2019 01:33 AM)
4573 Weergaven
RonyBalony
Explorer
Opties

Hoe krijg ik mijn afspraken van one calendar of agenda van samsung op mijn vergrendelscherm ??

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt ervoor kiezen om bij het Always on Display(AOD) te klokstijl aan te passen, dan kun je ervoor kiezen de agendapunten van die dag op het AOD te laten zien. Voor het vergrendelscherm is dat niet mogelijk, dan zou je echt moeten swipen.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
RonyBalony
Explorer
Opties

Oke duidelijk bedankt voor je antwoorden in deze , ik ben er mee geholpen ..

Ron

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
RonyBalony
Explorer
Opties
Niemand die hier ook maar iets over kan vertellen ??
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @RonyBalony,

Gaat het om de Note9?

Bedoel je dat je een melding wilt ontvangen zodra er een afspraak aan zit te komen?

rsz-846676
0 Likes
RonyBalony
Explorer
Opties

Ongeveer ja , dat je op het moment dat je de telefoon wilt gebruiken dat je op het vergrendelscherm je afspraken ziet staan vanuit je kalender . 

Jekunt ook de klok en een persoonlijke boodschap kwijt op dat scherm .. en deze kun je ook veranderen , in het menu  kun je ook agenda-item  voor op je vergrendel scherm aan of uit zetten  via "instellingen -> vergrendelscherm -> FaceWidgets ... hier zie je de optie Agenda-item van vandaag ... maar ik zie niets ... 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

En je bent er zeker van dat er op die dag iets in je agenda staat? Als het een afspraak is van drie tot vier, zie je hem dan niet alleen van drie tot vier staan? Anders een dummy aanmaken (test), om te kijken of het dan wel tevoorschijn komt.

rsz-846676
0 Likes
RonyBalony
Explorer
Opties
IK heb bijna elke dag wel iets op de agenda staan omdat ik in ploegendienst werk heb ik deze agenda er ook in staan , ook de werkdagen van mijn vrouw staan in de agenda , tevens had/heb ik diverse afspraken op de rol en gepasseerd , maar geen van deze allen hebben op mijn vergrendelscherm gestaan of komen te voorschijn .. helaas ik had dat ook al geprobeerd met die dummy .... Ron
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je het vergrendelscherm ziet, en dan bij de tijd van links naar rechts veegt, zie je het dan wel?

rsz-846676
0 Likes
RonyBalony
Explorer
Opties

Inderdaad dan zie je de afspraken wel .. dat had ik nog niet geprobeerd .... maar blijft de vraag waarom kunnen deze niet gewoon zichtbaar blijven/zijn op het vergrendelscherm ?

Ron 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt ervoor kiezen om bij het Always on Display(AOD) te klokstijl aan te passen, dan kun je ervoor kiezen de agendapunten van die dag op het AOD te laten zien. Voor het vergrendelscherm is dat niet mogelijk, dan zou je echt moeten swipen.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
RonyBalony
Explorer
Opties

Oke duidelijk bedankt voor je antwoorden in deze , ik ben er mee geholpen ..

Ron