Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voorΒ 
Zoek in plaats daarvan naarΒ 
Bedoelde u:Β 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung verdient een pluim πŸ‘

(Onderwerp aangemaakt op: 03-03-2025 11:32 AM)
60 Weergaven
ClausJZ
Black BeltΒ 
Opties

image

Ik dacht, dat mag ook wel eens gezegd worden 😊.
Wat een heerlijk toestel is de S25 Ultra, een genot om mee te werken.
5 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi Claus,

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over je Galaxy S25 Ultra πŸ€—

Zou Samsung daarom, in 5 Europese landen, nu al de titel: Beste Smartphone verworven hebben?

Europese landen als ItaliΓ«, Spanje, BelgiΓ«, Zweden en Portugal lieten stuk voor stuk hun non-profit (Europese) Consumenten Organisaties spreken.

Nog heel veel plezier met jouw Galaxy S25 Ultra Claus en we zien je mooie foto's graag tegemoet 😎

Peace & Ξ’ Ο‰ild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

ClausJZ
Black BeltΒ 
Opties
Hoi Marcel,

Niet moeilijk om enthousiast te zijn over de S25 Ultra. Terecht dat die al in diverse landen uitgeroepen is tot beste smartphone. Het gaat tenslotte om het totaal plaatje wat de S25 Ultra te bieden heeft en niet om te ziften wat een ander merk op een punt beter zou kunnen doen. Geen andere smartphone is zo compleet.

En Samsung kennende vanuit vorige modellen, is dit pas de start. Menig update brengt weer wat verbeteringen. De fine tuning begint mede dankzij opmerkingen van gebruikers. Hoe mooi is dat.

Hopelijk vandaag weer wat mooie foto's 😊. Het weer is goed en bij uitzondering mag ik mee naar een secret place van een natuur fotograaf. Ik ben benieuwd en hoop later wat moois te kunnen delen.
CapyMilad
Explorer
Opties
U bedoelt volgensmij duim πŸ‘
ClausJZ
Black BeltΒ 
Opties
Nee, ik bedoelde echt pluim. De foto laat een pluim zien.
CapyMilad
Explorer
Opties
Ohh ok