Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wifi en Bleutooth schakeld automatisch uit a40

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2021 10:08 AM)
383 Weergaven
Dennis Bakker
First Poster
Opties

al een tijdje dit probleem met mijn samsung galaxy a40 dat zowel de wifi als de bleutooth automatisch uitgaat een kennis die ook een a40 heeft ervaart hetzelfde probleem. Na al 3 ubdates is het nog niet opgelost, Wat doe ik verkeerd?

Het gebeurt vooral als ik niet meer met de vaste wifi verbonden ben, Na  een paar uur op 4g met muziek aan via bleutooth gaat zowel mijn wifi als bleutooth uit ( 4g blijft wel aanstaan ) vaak moet ik  me telefoon opnieuw opstarten om weer te kunnen verbinden met bleutooth devices. ( probleem dat het aan de box licht is al uitgesloten heb het met veel oordopjes en boxen geprobeerd)

Graag zou ik willen weten of ik dit in de instellingen kan oplossen of dat ik iets anders moet doen een reset van mijn wifi en bleutoothgegevens heb ik al uitgevoerd.

Alvast bedankt voor het meedenken,

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Voor problemen met 'Bluetooth' kun je het beste even de netwerkinstellingen resetten.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Mocht dat niet werken dan kun je nog een fabrieksherstel doen, anders word het een reparatie waarschijnlijk.. https://bit.ly/2jwV3SJ

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Voor problemen met 'Bluetooth' kun je het beste even de netwerkinstellingen resetten.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Mocht dat niet werken dan kun je nog een fabrieksherstel doen, anders word het een reparatie waarschijnlijk.. https://bit.ly/2jwV3SJ

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Dennis Bakker,

Welkom op de Community!

Is het gelukt om de netwerkinstellingen te resetten? Ik hoor het graag 😉

rsz-846676