Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wachtwoorden opslaan apps

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2023 10:48 PM)
790 Weergaven
KingBoyka
Apprentice
Opties
Hai, 

Ik ben sindskort van Iphone overgestapt op Samsung. Vandaag heb ik een samsung a14 aangeschaft en alles overgezet van de oude naar de nieuwe. Nu valt het mij op dat ik nergens een wachtwoord manager heb en ook geen Samsung Pass zoals ik lees op internet. Waar kan ik nu mijn wachtwoorden opslaan voor mijn apps? Moet nu voor veel opnieuw inloggen en op de oude telefoon staan mijn wachtwoorden niet :s

Kan iemand mij hierover meer vertellen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Je kunt Google instellen in de Voorkeursservice en gebruiken als autofill-service.

Of je kunt andere wachtwoord managers (die u vertrouwt) downloaden en gebruiken, zoals Microsoft Authenticator, Proton Password Manager, enz.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Zie je in Instellingen > Algemeen beheer Wachtwoorden, sleutels, automatisch aanvullen? En zie jij daar opties in?

0 Likes
KingBoyka
Apprentice
Opties
Ja, daar zie ik alleen de Google wachtwoorden opgeslagen.
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Je kunt Google instellen in de Voorkeursservice en gebruiken als autofill-service.

Of je kunt andere wachtwoord managers (die u vertrouwt) downloaden en gebruiken, zoals Microsoft Authenticator, Proton Password Manager, enz.

0 Likes
KingBoyka
Apprentice
Opties
Bedankt voor je antwoordt, Kun je mij uitleggen hoe ik google als voorkeur opsla? Ik zit te kijken in algemeen beheer, maar kom er niet helemaal uit. Bedankt voor de moeite.
0 Likes
KingBoyka
Apprentice
Opties
Ik heb trouwens wel lastpass net gedownload, weer niet of die ook goed is?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Ik heb *geen* ervaring met LastPass. Vond dit draadje op Reddit.

https://www.reddit.com/r/Lastpass/s/C9hdg1FvlN

KingBoyka
Apprentice
Opties
Goedemorgen, bedankt 😁