Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Voice Typing niet in het Nederlands bij de A52s 5G Duo !?

(Onderwerp aangemaakt op: 10-03-2022 07:38 AM)
734 Weergaven
greet
First Poster
Opties

Samsung spraakinvoer werkt niet in het Nederlands op de A52s 5G Duo, op mijn vorige toestel A5 gebruikte ik dit veel met whatsapp om handsfree te kunnen typen.

Waarom is Nederlands niet meer beschikbaar, maar wel voor andere toestellen.?

Als ik naar instellingen ga en dan naar Algemeen beheer. ‘Toetsenbordlijst en standaard’ en dan ‘ Google voice Typing’, kun je bij Languages talen kiezen waaronder Nederlands,…. Maar er is geen OK knop !?

Is er een mogelijkheid om Voice Typing werkend te krijgen op mijn A52s>

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Als je gebruik maakt van Gboard kun je gewoon tekst invoeren via spraak. Werkt echt perfect.Screenshot_20220310-191816_Samsung Members.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties
Hoi @greet,

Ik verwacht dat het met Android 12 te maken heeft.
Bij mijn S22 Ultra kan ik met Samsung Spraakinvoer ook geen Nederlands kiezen omdat dit nog niet ondersteund wordt.

Mijn vrouw heeft een Note 20 Ultra met Android 12, daar exact hetzelfde beeld.

Ook via Google Voice Typing hetzelfde beeld op beide toestellen. Wél Nederlands kunnen kiezen, maar geen OK knop te vinden.

Waarom Nederlands niet beschikbaar is bij Samsung Spraakinvoer, maar met oudere versies (Android) wel is mij niet duidelijk.

Zal, in mijn ogen, met een software-update moeten worden opgelost helaas.

Maak in de tussentijd als je wilt een fout-rapport aan in de Samsung Members App.
Samsung Members App - Ondersteuning - Foutrapporten

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Als je gebruik maakt van Gboard kun je gewoon tekst invoeren via spraak. Werkt echt perfect.Screenshot_20220310-191816_Samsung Members.jpg