op 04-01-2024 09:44 PM
op 13-03-2024 02:51 PM
Ook hier zelfde probleem. Al voor de 2e keer. In december eerste keer. Kreeg advies te wachten op update van februari. Dat hielp inderdaad, maar na 3 weken weer hetzelfde. Niets helpt. Zelfs terugzetten naar fabrieksinstellingen niet. Krijg nu weer advies om te wachten op een nieuwe update. Je begrijpt: ik neem hier geen genoegen mee. Dit kan Samsung toch niet maken, niets doen en zo'n antwoord geven.
14-03-2024 01:50 PM - bewerkt 14-03-2024 01:51 PM
Hoi allemaal, in december had ik deze klachten voor het eerst. In januari bij een samsung-sercice punt geweest. Eerst hele telefoon volledig gereset. Helaas zonder resultaat. Vervolgens nieuwe camera in de telefoon gezet, ook zonder resultaat. Bij het ophalen van de telefoon waren ze er achter dat het niet aan de hardware maar aan de sofware lag. Met de sofware update van eind februari zou dit probleem verholpen zijn, helaas weer zonder resultaat. Binnenkort maar weer langs het servicepunt omdat ik dit probleem toch echt te lang vind duren
op 19-03-2024 02:53 PM
Hallo @Members_mpE3rFo,
Bedankt voor jouw bericht. Om welk model toestel gaat het en heb je ook een foutrapport hierover ingediend via de Members App?
Met groet,
Ajay
op 22-04-2024 12:18 AM
Hallo, hier dus ook net hetzelfde probleem. Helaas heb ik op onze reis in Zuidwest-Amerika, oa de Grand Canyon, dus op deze 64 Mp stand foto's getrokken. Op mijn scherm zagen ze er op dat moment goed (normaal) uit. Pas veel later bij het herbekijken van de opgeslagen foto's zag ik dat deze vervormd waren. Helaas heb ik dat pas na een paar dagen gemerkt, waardoor dus al mijn unieke fotomomenten verknoeid zijn. Ik kan er echt niet mee lachen!
22-04-2024 12:25 AM - bewerkt 22-04-2024 12:38 AM
Hallo, hier dus ook net hetzelfde probleem. Helaas heb ik op onze reis in Zuidwest-Amerika, oa de Grand Canyon, dus op deze 64 Mp stand foto's getrokken. Op mijn scherm zagen ze er op dat moment goed (normaal) uit. Pas veel later bij het herbekijken van de opgeslagen foto's zag ik dat deze vervormd waren. Helaas heb ik dat pas na een paar dagen gemerkt, waardoor dus al mijn unieke fotomomenten verknoeid zijn. Ik kan er echt niet mee lachen!
Ter vergelijking 16Mp vs 64 Mp.
De foto wordt dus in de hoogte uitgerokken. Daardoor wordt er ook een stuk vanonder en vanboven de foto afgesneden. Dat kan je dus niet terughalen met photoshop. Op het moment van de fotoname zie je dit dus niet. dat is pas eens de foto opgeslagen en herbekeken wordt. Niet grappig...
op 22-04-2024 06:15 AM
op 23-04-2024 09:33 AM
Hallo @Members_xInel00,
Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal up-to-date?
Met groet,
Ajay