Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verkeerd verbonden met apparaat

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2020 04:29 PM)
383 Weergaven
Lau28
First Poster
Opties

Hoi!

Ik kon zo snel geen vergelijkbaar topic vinden, maar mijn telefoon (A7 2018) is ineens (lijkt het) verbonden met een apparaat die er niet is. Ik heb ingesteld mijn volumetoetsen voor media te gebruiken (altijd al) en als ik deze indruk dan wordt die specifieke balk voor media geel. Dat is normaal gesproken zo wanneer ik verbonden ben met een apparaat zoals mijn koptelefoon of televisie, anders is deze grijs, net als de rest. Er staat nergens een verbonden apparaat, alleen gekoppelde apparaten. Als ik er wel voor kies om te verbinden met, bijvoorbeeld, mijn tv, dan werkt dit naar behoren. Bij disconnect blijft de gele balk. Het gekke is dat, als ik spotify afspeel via mijn koptelefoon, laat hij in de spotify app zien dat ik afspeel via mijn telefoon, en niet mijn koptelefoon. Het lijkt alsof hij de verbindingsstatus om heeft gedraaid.

De reden dat ik dit post is dat ik op geen enkele manier of met geen enkele app meer geluid af kan laten spelen op mijn telefoon. Via mijn koptelefoon werkt dit wel, maar dat zou ook moeten werken zonder, met gewoon geluid uit mijn telefoon, toch? Dat is even het probleem.

Ik heb al gekeken naar het steeds opnieuw verbinden met apparaten, de lader erin en eruit, naar toegankelijkheid->gehoor geweest, aan- en uitgezet, alle instellingen in mijn geluid toepassing staan goed. Ik weet het niet meer! Iemand die weet hoe ik dit oplos?

0 Likes
3 Antwoorden
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hi @Lau28 welkom op de Community! Goed dat je een topic opent. Als je de Bluetooth uitschakelt op je toestel, blijft de balk dan ook geel?  

---------
Signature-S21-2
0 Likes
Lau28
First Poster
Opties

Hi ImaneL! Ik heb inmiddels al contact gehad met Daniel van de klantenservice via Whatsapp. Hij kon me helaas niet helpen en stuurt me door naar een servicepunt.

Bluetooth aan of uit maakt geen verschil. Het balkje blijft rechts geel/oranje. Ik heb een factory reset gedaan, niet storen/dempen staat uit, soft resets gedaan, * #0*# en speaker geprobeerd (daar komt wel gewoon geluid uit), in veilige modus heb ik hetzelfde effect, volume limiet uit of aanzetten of hoog heeft geen effect... ook ondervonden dat als ik opneem met mijn camera, hij dan zegt 'opnemen via headphone'. Als ik bel en degen neemt op dan hoor ik ook niks omdat hij wss af wil spelen via het media apparaat wat er niet is.

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Ah, duidelijk! Het lijkt me inderdaad een goed plan om met je toestel naar een servicepunt te gaan. 

---------
Signature-S21-2
0 Likes