Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map -ik snap er niks van

(Onderwerp aangemaakt op: 2 weken geleden)
196 Weergaven
MaSA55
Journeyman
Opties
Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt?
Ik begrijp hoe ik iets in die veilige map kan krijgen. Maar ik snap niet dat 'mijn bestanden' in die map staat met het knox matrix teken, én op een toegangscherm staat, zonder beveiliging te openen. 
Ik begrijp ook niet waarom mijn zakelijke Teams zonder gedoe gedownload kon worden maar een tweede , persoonlijk account, in die veilige map verdwijnt. 
Ook is er een foto automatisch in die veilige map opgeslagen, maar gewoon zonder beveiliging toegankelijk in keep notes.
Ik snap er dus niks van.
Wie kan het mij uitleggen?
Dank!
0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/gebruik-van-veilige-map/?srsltid=AfmBOooedEkd2n_1a...

Lees dit even door.

Veilige map werkt net even iets anders dan de normale omgeving.

Hier kun je foto's en video's heen verplaatsen die je echt privé wilt houden die niemand mag zien bijvoorbeeld. Of een 2e set apps , evt een 2e Whatsapp in het geheim 👍 Je kan er van alles mee doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MaSA55
Journeyman
Opties
Dank je! Verklaard nog niet waarom een nieuw geïnstalleerde app in de veilige map wordt geplaatst? Ik heb het zo niet ingesteld en zou ook niet weten hoe?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Omdat je het daar hebt geïnstalleerd. Je moet het in de normale omgeving installeren en dan daar toevoegen.
MaSA55
Journeyman
Opties
Veilige map gesloten, store geopend, app gedownload, nietvterug te vinden. Tot ik toevallig in die veilige map kom 🤷🏼‍♀️
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De Veilige map is een volledig gescheiden en beveiligde omgeving op je Samsung apparaat. Je kunt dit zien als een aparte omgeving. Je zult de store binnen de veilige map moeten openen om daar apps te krijgen. Ik denk dat je toch de store van de veilige map hebt gebruikt.
MaSA55
Journeyman
Opties
Nou zeg...was ik zo in de bonen? Ik ga het allemaal nog eens uitproberen. Bedankt voor je hulp!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen idee haha, verder ook niet vervelend bedoelt. Maar om een app in de veilige map te krijgen moet je het of daar installeren of via dat plusje toevoegen. Als je het in de normale omgeving via de Store installeert dan wordt het niet in de veilige map geïnstalleerd tenzij je het daar apart toevoegt.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @MaSA55,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Ik help je ook graag. Was je nog in de gelegenheid gekomen om het verder uit te proberen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
MaSA55
Journeyman
Opties
Dag Ajay, ja en heeft niets geholpen. Geen teams en wa business meldingen op de watch 4 🤷🏼‍♀️
0 Likes