Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update

(Onderwerp aangemaakt op: 21-06-2024 12:14 PM)
154 Weergaven
pumbaa777
Journeyman
Opties
Na update a52s geen netwerk meer op de gsm. Altijd geen service

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
pumbaa777
Journeyman
Opties
Heb een andere gsm. Was toch uit garantie

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Zoveel van mijn collega's die hetzelfde ervaren. Gekend probleem, zoek maar in online communities. Fabrieksinstellingen resetten werkt niet. Steek uw SIM in een ander toestel en daar werkt het wel.
0 Likes
pumbaa777
Journeyman
Opties
En hoe kan ik het oplossen? Of is er geen oplossing
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Toestel opsturen of langs Samsung zelf gaan. Reparatie. Hopelijk valt hij nog onder garantie.

Mijn collega's hadden een nieuw toestel, dus klachten richting Samsung volgen nog daar ze elk toestel onbruikbaar gemaakt hebben.
0 Likes
pumbaa777
Journeyman
Opties
Is een paar maand uit garantie
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Tja dan kost een reparatie geld. Tenzij ge kunt zeggen Samsung heeft met de laatste update hem onbruikbaar gemaakt. Sturen naar Ombudsdienst of weet ik veel wat.
0 Likes
pumbaa777
Journeyman
Opties
Of ne nieuwen kopen, lg of zoiets
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Kun je ook. Mijn volgende gaat eens een ander merk worden, gebruik Samsung al jaren maar te veel software en netwerk problemen. Zij lossen de problemen niet op dat ge aanmeld
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @pumbaa777,

Bedankt voor jouw bericht. Is dit ook na het resetten van jouw A52s en had je zelf al een netwerkreset uitgevoerd en/of anders een fabrieksreset na het maken van een back-up?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
pumbaa777
Journeyman
Opties
Fabrieksreset nog niet. Nog geen tijd gehad om een backup te maken kmoe nog kijken hoe ik dat moet doen