Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

uitzetten whatsapp meldingen trilmodus

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2021 08:40 PM)
631 Weergaven
joboboy
First Poster
Opties
Hi,

Zijn er meer mensen die de whatsapp meldingen in tril modus niet uitgezet krijgen? Het blijft nu trillen terwijl in de app alles qua tril uit staat (zie onderstaand) 

Ik wil graag alle tril meldingen uit van whatsapp, maar wel mijn tril voor beltoon/agenda behouden. Bij mijn a5 was dit geen probleem, maar sinds de a51 lukt het mij niet meer

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

image

0 Likes
7 Antwoorden
SnArF2576
Pathfinder
Opties
volvens mij moet je dan de tril meldingen in de app zelf uitzetten en in instellingen niet
0 Likes
Kfw
Apprentice
Opties
Hier ook dat probleem maar dan wanneer ik telefoon in trilstand heb hij stille meldingen waar ik tril ook heb uitgezet opeens dan wel trillen.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is het een idee dat een van mijn collega's op afstand met jullie de instellingen naloopt? 

Daarover kun je hier lezen hoe dit in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

rsz-846676
0 Likes
Re87
Apprentice
Opties

Is hier inmiddels al een oplossing voor gevonden?

Iedere instelling in whatsapp, wat betreft het trillen bij ontvangen berichten, lijkt niet te werken. Ook aanpassingen in het kort of lang trillen lijkt de Samsung A51 niet te herkennen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Re87,

Om welk toestel gaat het precies? En zijn zowel het toestel als Whatsapp up-to-date?

Mocht dat het geval zijn en het wilt nog niet lukken, dan kunnen mijn collega's je hier op afstand bij helpen, door middel van een Hulp op Afstand sessie.

Hier lees je hoe dat in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat je weten of het is gelukt? 👍

rsz-846676
0 Likes
Re87
Apprentice
Opties

Hey @BruceH, het gaat hier om de Samsung Galaxy A51 en zowel mijn toestel als Whatsapp zijn up to date. Overigens is dit, zoals je in deze thread kan lezen, al enige tijd aan de hand en het zou mij niets verbazen als dit voor mij ook al sinds Feb'21 (of eerder) speelt (zie eerste post).

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, dan raad ik je aan om een Hulp op Afstand sessie in te plannen.

Mijn collega's kunnen dan op afstand de instellingen met je nalopen, het kan zijn dat er ergens een instelling niet helemaal juist staat.

Gaat dat zo lukken? 😉

rsz-846676
0 Likes