Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Twitter Groen filmpjes

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2021 12:46 AM)
660 Weergaven
MC53
Journeyman
Opties

Als ik met mijn telefoon een filmpje upload naar twitter , dan is het filmpje op twitter groen met verticale groene strepen.Met een ander merk telefoon heb ik hier geen last van.Als ik de filmpjes naar whatsapp stuur met deze telefoon zijn ze ook goed.Help. Telefoon is  GalaxyA20S

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MC53
Journeyman
Opties
heb de versie van Twitter uit de samsung store drop gezet, deze is een paar versie lager, en het probleem is opgelost, Deze telefoon is niet klaar voor de nieuwste Twitter versie. bedankt voor de hulp.telefoon moet een nieuwe update voor komen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Maak je de video met de Twitter app? Of maak je de video vanuit de camera app? En de groene streep komt pas na het uploaden?
0 Likes
MC53
Journeyman
Opties
nee ,ik download bv iets van tiktok en upload het dan naar Twitter, het staat goed op de telefoon, het word pas groen met horizontale strepen zodat je niets kan zien. stuur ik het naar whatsapp is het wel goed.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
en als je een eigen filmpje upload naar Twitter?
0 Likes
MC53
Journeyman
Opties
if geduurd voor ik dat hier vond, net filmpje gemaakt van 30 sec. en geupload, dat gaat wel goed. raar, en de filmpjes die niet goed gaan, dat gaat op een andere telefoon zoals HTC ook goed.
0 Likes
MC53
Journeyman
Opties
de video heb ik met de telefoon camera gemaakt en die gaat goed.die andere filmpjes zijn ook goed, gaat pas fout als ze op twitter staan.doe ik ze met een htc dan zijn ze wel goed op twitter, staat ergens iets fout op de telefoon misschien.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Gebruik je hiervoor de Twitter app of de browser? Anders eens controleren of zowel je toestel als apps up-to-date zijn 👍

Ook kun je via Instellingen -> Apps -> Twitter -> Opslag de gegevens wissen (Wel even opnieuw inloggen naderhand)

rsz-846676
0 Likes
MC53
Journeyman
Opties
ik heb Twitter opnieuw geinstalleerd, heb met twitter app geprobeerd, daarna Twitter browser uitgeschakeld, ook geprobeerd. gaat nogsteeds niet.filmpjes op een andere telefoon,PC en tablet gezet geen probleem met Twitter.
eigen filmpjes die met detelefoon gemaakt zijn gaan wel .telefoon is geupdated tot de lactate versie. telefoon heb ik pasvan vorige week als tussenoplossing, wil nl de s21 kopen, maar als dit zo blijft dan ben ik weer klaar met Samsung. En anders moet er misschien een ICT er aan te pas komen. grt. Math Claessens.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Maak je ook gebruik van een SD-kaart? Als dit niet voorkomt met alle video's, dan lijkt het aan de specifieke video of de video's van tiktok te liggen.

Zorg er in ieder geval dat je toestel en de apps up-to-date zijn, had je dat al gecontroleerd?

rsz-846676
0 Likes
MC53
Journeyman
Opties
ja dat had ik al gecontroleerd, ja ik gebruik een sd klaar, heb ook filmpjes van andere media, die doen het ook niet, en nogmaals die zelfde filmpjes doen het op alle apparaten, afspelen, uploaden naar Twitter etc.alleen met Deze telefoon niet.de enige filmpjes wat het weldoen, zijn die wat met Deze telefoon zijn gemaakt.Ik zie wel in de samsung app store een Twitter staan die minder uptodate is dan die wat ik op de telefoon heb staan, misschien is de software in de telefoon nog niet uptodate voor Deze versie van Twitter en moet er nog een nieuwe update komen.ik ga straks Deze Twitter eraf grooien en die van Samsung eens proberen.De filmpjes is niets aan.dus er is iets tussen Deze telefoon A20s enTwitter.?????
0 Likes