Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Teveel inlogpogingen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2024 04:41 PM)
1289 Weergaven
Saarfanfaar
Journeyman
Opties
Ik krijg mijn gsm niet meer aan de praat. 1 keer proberen en dan geef ik blijkbaar de verkeerde code en dan moet ik weer 24u wachten... wie kan mij helpen 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Saarfanfaar
Journeyman
Opties
Ik had die code al ingegeven maar die was fout blijkbaar. Ik kom het toestel ook niet afzetten dus heb een harde reset gedaan en alles gewist. Telefoon opnieuw ingesteld en hij werkt terug 🙏

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
guydieos
Pioneer
Opties
wat voor een a series is het de a53 a54 of a14 4g de a14 5g of de a15 ??? een beetje meer duidelijkheid als het kan
0 Likes
guydieos
Pioneer
Opties
wat voor sim kaart zit er in die kan ook stuk gaan als ze te oud is ik heb zo iets voor had met iemand op te bellen viel na paar seconden weg sim kaart stuk een nieuwe in en probleem opgelost
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Saarfanfaar,

Bedankt voor jouw bericht. Het gaat waarschijnlijk om jouw pincode van jouw toestel en niet om de pincode van de simkaart. Wanneer het nog niet is gelukt kan je een fabrieksreset uitvoeren via de Recovery menu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader en/of laptop. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe data/factory reset' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
Saarfanfaar
Journeyman
Opties
Ben een nieuwe gaan halen maar geen succes
0 Likes
Saarfanfaar
Journeyman
Opties
Ok ik ga dit vanavond proberen bedankt alvast
Saarfanfaar
Journeyman
Opties
Oeps vergeten bij te zetten 🙈 het is een A15
0 Likes
StijnDM
Apprentice
Opties
hoe heb je het kunnen oplossen? ik heb hetzelfde voor helaas na een update...
0 Likes
StijnDM
Apprentice
Opties
Wat kan ik doen als dit allemaal niet werkt? Ik heb hetzelfde voor helaas. niks van wat je beschrijft werkt bij mij
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @StijnDM,

Bedankt voor jouw bericht. Je kan ook naar 1 van onze Service Center gaan. Daar kan mijn collega jouw persoonlijk verder helpen en e.v. jouw toestel helpen te resetten. Zie de onderstaand link voor de locaties en om een afspraak te maken. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager