Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte netwerkverbinding met DualSim Galaxy A51

(Onderwerp aangemaakt op: 18-08-2021 07:28 PM)
1408 Weergaven
Patje1452
Pioneer
Opties

Heb een a51 en al dik spijt van.verbinding van 1 sim is erbamelijk 2 de sim werkt ok.maar 4G is gewoon hopeloos als bijde sims op automatisch staat.moet manueel 1 van de sims op 2G zetten en dan word het iets beter.mijn j7 was 10 keren beter moest veranderen om hun 16GB voor apps is gewoon te weing.had ik het geweten dat deze zo slecht is had ik hem nooit gekocht.heb hem al eens in service center gebracht en bij uitlezing inderdaad weinig ontvangst.ze hebben wat vernieuwd maar probleem blijft tis echt hopeloos

28 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Bij welke telecom provider zit je?
Heb je al eens de netwerkinstellingen proberen te resetten en tijdelijk 1 sim te gebruiken?
Reset gaat via Instellingen - Algemeen beheer - resetten

Ikzelf heb soms ook wel problemen ondervonden met mijn S21 Ultra in het begin, maar dat is na x updates of door de provider toch gecorrigeerd Screenshot_20210819-002908_Settings_2414.jpg
Patje1452
Pioneer
Opties
Heb al een nieuwe sim gaan halen omdat ik inderdaad dacht dat het daar misschien aan ligt.zal eens proberen met 1 sim heb de netwerk al gereset maar dan met de 2 sims in
0 Likes
Patje1452
Pioneer
Opties
Bij telenet heb ne keer of 3 geprobeerd netwerk herstellen zonder effect 4g blijft ondermaats
0 Likes
KolmWood
First Poster
Opties
Ik heb veel samsung gsm´s en ik moet wel toegeven dat er inderdaad een probleem is met samsung de laatste tijd!ik denk een dikke 2 maand geleden heeft samsung een update uitgevoerd sinds dien ondervind ik ook problemen thuis als mijn WiFi en G4 samen aan ligt dan is het een ramp!!!dan het weinig of geen internet!!ik denk persoonlijk op een update bug!maar als ik WiFi afzet dan gaat alles goed en omgekeerd ook!! Dus zou u aanraden van het zo eens te proberen!
Alvast bedankt
0 Likes
Mattih9
First Poster
Opties
Sinds kort heb ik mij een nieuwe GSM aangeschaft, een Samsung A32. Na 2 dagen kreeg ik een software - update en deze werd geïnstalleerd. Na deze update kreeg ik steeds verificatie problemen met de Wifi. Kreeg steeds "kan verbinding niet verifiëren". De Wifi werd regelmatig vergeten, netwerk reset, heropstarten van de router, reset naar fabrieksinstellingen niets werkt. Hiervoor had ik een Samsung A51 en ook na een software - update kreeg ik "kan verbinding niet verifiëren".
2x na een software - update krijg ik volgende melding. Heb een nieuwe gsm gekocht om dit probleem op te lossen, een nieuwere met Android 11 en toch krijg ik steeds hetzelfde probleem.
Op alle andere toestellen zoals laptop en andere Samsung toestellen is er constante Wifi verbinding.
Na deze software - update is het probleem ontstaan.
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Dat ligt aan telenet zelf. Is je woning vrij nieuw? Een repeater kan wonderen doen.
Se7n
Hotshot
Opties
Dat is normaal. De hardware aansturing switcht altijd naar het sterkste netwerk.
0 Likes
Se7n
Hotshot
Opties
Dat lijkt alsof je telefoon of router het Mac-adres niet toelaat. Het is altijd aan te raden om na iedere systeemupdate je telefoon opnieuw op te starten. Je kan via de developper opties in Android je wifi verbinding tweaken.
0 Likes
Mattih9
First Poster
Opties
Hoe doe je dit?
0 Likes