Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Schermen staan op andere plaats.

(Onderwerp aangemaakt op: 14-01-2022 02:55 PM)
376 Weergaven
zonneveld
Pioneer
Opties
Naam van balk met 9 of 3 puntjes onderaan schermen. Probeer nu zelf de volgorde van de schermen te krijgen zoals zij waren. Dit met vegen. Ben nog steeds niet gebeld door tutor. Wel ma. afgebeld. Fatah, Maastricht. En Woe. door Iraisan. Wegens ziekte, geen afstandhulp. Niet leuk dus

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Beste Zonneveld,
Als je op een leeg plekje van een van jou schermpjes drukt, dan veranderd jou beeld en zie je iets kleiner al jou "aangemaakte schermpjes" diegene met het huisje is je "basisschern ofwel thuisscherm" nu kun je elk scherm wat er teveel staat simpelweg verwijderen door op schermpje wat weg moet jou vinger te plaatsen en naar boven te schuiven naar "knop" verwijderen. Net zo vaak , tot jij tevreden bent met het aantal schermpjes wat jij fijn vind ( of nodig hebt) ik hoop dat dit is wat je wil bereiken met jou vraag. Succes en ik verneem graag of dit helpt bij jou probleem mvgr SnArF

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Zou je het probleem duidelijk kunnen uitleggen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
zonneveld
Pioneer
Opties
Simpel. Ik heb die stipjes onderaan gebruikt om het scherm wat na startscherm kwam, weer op zijn plek te krijgen. Bij stipje 1,2,en vanaf 5 is het scherm leeg. Bij stip 4, veeg ik omhoog. 3 stipjes onderaan. Zo gebruikte ik nooit mijn schermpjes met de apps.
En ook ik moet bij opstarten mijn telefoonnummer geven voor WhatsApp. Ook nooit gehad. Krijg dit niet uitgeschakeld.
0 Likes
zonneveld
Pioneer
Opties
Patrick,
Kan collega Motjee dit voor mij uitzoeken? Hij heeft ook probleem met aan en uitknop opgelost. Geen opsturen en geen screenshot dus. Zoals jij zei. Gewoon naar instellingen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als je nou een keer duidelijk uit legt wat het probleem met het startscherm is dan kan ik het waarschijnlijk zo voor je oplossen.

Je uitleg is onduidelijk, post eens een screenshot en beschrijf het probleem aan de hand daarvan.

zonneveld
Pioneer
Opties
Dat vroeg je ook bij de aan en uitknop. Was dus ook niet nodig. Ik probeer het zelf wel. Wil alleen van je weten hoe die balk met die stipjes heet. Staat onder in schermpjes. Succes
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik vroeg toen een sceeenshot voor het startscherm net als nu. Maar aangezien je weigert om een screenshot te maken gaat dit topic voor mij de prullenbak in. Een ander meer succes gewenst.
zonneveld
Pioneer
Opties
Dit is te moeilijk voor mij. En je geeft geen antwoord hoe dat balkje heet met die stipjes
0 Likes
Oplossing
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Beste Zonneveld,
Als je op een leeg plekje van een van jou schermpjes drukt, dan veranderd jou beeld en zie je iets kleiner al jou "aangemaakte schermpjes" diegene met het huisje is je "basisschern ofwel thuisscherm" nu kun je elk scherm wat er teveel staat simpelweg verwijderen door op schermpje wat weg moet jou vinger te plaatsen en naar boven te schuiven naar "knop" verwijderen. Net zo vaak , tot jij tevreden bent met het aantal schermpjes wat jij fijn vind ( of nodig hebt) ik hoop dat dit is wat je wil bereiken met jou vraag. Succes en ik verneem graag of dit helpt bij jou probleem mvgr SnArF
zonneveld
Pioneer
Opties
Ik ga het proberen.