Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung notes is gestopt. Hoe krijg ik mijn notities terug?

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2021 07:59 PM)
4176 Weergaven
Marieke13
First Poster
Opties

Beste samsung medewerker, 

Samsung notities is gestopt. In Samsung Cloud heb ik deze app gesynchroniseerd, er staat ook achter dat er 54MB aan bestanden in zit.

Hoe krijg ik deze bestanden weer zichtbaar? Notes blijkt niet meer ondersteund te worden op mijn mobiel als ik het goed begrijp. Welke app kan ik op mijn telefoon zetten (A3) waarin ik de notities kan synchroniseren/importeren?

Of is er een mogelijkheid om deze notities uit Samsung Cloud op mijn laptop zetten? 

Ik schrijf poëzie en zou graag mijn notities terugkrijgen....

Hartelijk dank voor de hulp ❤️
Marieke

0 Likes
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Samsung notes zou gewoon moeten werken. Heb je via de Galaxy Store de laatste updates geïnstalleerd en is je toestel up 2 date?

Heb je de app al eens gereset via Instellingen > apps > Samsung Notes > opslag > gegevens wissen?

Heb je alles uit de Samsung Cloud wel overgezet naar Onedrive voordat Samsung Cloud stopte?

https://www.galaxyclub.nl/nieuws/reminder-samsung-cloud-opslag-en-synchronisatie-stopt-binnenkort/

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marieke13
First Poster
Opties

Dank voor het snelle antwoorden!

Ik heb mijn mobiel up-to-date. Er zijn geen nieuwere updates dan die ik erop heb staan.

Samsung Notes komt in mijn updates en playstore niet meer voor...heel vreemd. OOk niet meer bij de updates. Als ik naar instellingen > Apps ga dan komt deze nog wel voor en sinds kort ook een Samsung Notes add-ons. Maar ik weet niet wat ik daar mee zou kunnen doen.

Ik heb Notes wel al stopgezet en weer aangezet, geen effect. Als ik gegevens wissen doe, ben ik dan mijn notities kwijt?

Ik dacht dat ik zaken naar Onedrive overgezet had maar weet nu niet zo goed waar ik het moet vinden. In mijn persoonlijke Onedrive vind ik het niet. En zoek nog even verder naar de SamsungOneDrive. Soms raak ik dus een beetje verdwaald in de digitale wereld :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye:

Dank in ieder geval voor het meedenken!

0 Likes
Marieke13
First Poster
Opties

Dank voor het snelle antwoorden!

Ik heb mijn mobiel up-to-date. Er zijn geen nieuwere updates dan die ik erop heb staan.

Samsung Notes komt in mijn updates en playstore niet meer voor...heel vreemd. OOk niet meer bij de updates. Als ik naar instellingen > Apps ga dan komt deze nog wel voor en sinds kort ook een Samsung Notes add-ons. Maar ik weet niet wat ik daar mee zou kunnen doen.

Ik heb Notes wel al stopgezet en weer aangezet, geen effect. Als ik gegevens wissen doe, ben ik dan mijn notities kwijt?

Ik dacht dat ik zaken naar Onedrive overgezet had maar weet nu niet zo goed waar ik het moet vinden. In mijn persoonlijke Onedrive vind ik het niet. En zoek nog even verder naar de SamsungOneDrive. Soms raak ik dus een beetje verdwaald in de digitale wereld 

Marieke13_0-1635016748037.png

Dank in ieder geval voor het meedenken!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gegevens wissen wist inderdaad alles, je moet eerst zorgen dat je een goede backup hebt van je notities in Onedrive.
Marieke13
First Poster
Opties

Merci Patrick! Ik hoop dat dat me nog gaat lukken....

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat is er precies mis met je notes app nu dan? Kan je ze niet openen? Heb je screenshots van waar het fout gaat?
Marieke13
First Poster
Opties

Notes opent helemaal niet meer. Als ik de app wil openen dan krijg ik een melding "Samsung Notes is gestopt." Met als keuze: App sluiten of Feedback verzenden.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Probeer of je ze kunt importeren op een ander apparaat in de notes app via de cloud, als dat niet werkt ben je ze kwijt.

En dan via dat andere apparaat exporteren naar Onedrive.

Op je toestel om de app weer werkend te krijgen > Instellingen > samsung notes > opslag > gegevens wissen. Maar dat wist ook je notities. Opzich maakt dat niets meer uit aagezien de app toch niet werkt.
Marieke13
First Poster
Opties

Heel erg bedankt voor al je hulp. Ik ga er mee aan de slag!

0 Likes