op 23-10-2021 07:59 PM
Beste samsung medewerker,
Samsung notities is gestopt. In Samsung Cloud heb ik deze app gesynchroniseerd, er staat ook achter dat er 54MB aan bestanden in zit.
Hoe krijg ik deze bestanden weer zichtbaar? Notes blijkt niet meer ondersteund te worden op mijn mobiel als ik het goed begrijp. Welke app kan ik op mijn telefoon zetten (A3) waarin ik de notities kan synchroniseren/importeren?
Of is er een mogelijkheid om deze notities uit Samsung Cloud op mijn laptop zetten?
Ik schrijf poëzie en zou graag mijn notities terugkrijgen....
Hartelijk dank voor de hulp ❤️
Marieke
23-10-2021 08:27 PM - bewerkt 23-10-2021 08:36 PM
Goedenavond,
Samsung notes zou gewoon moeten werken. Heb je via de Galaxy Store de laatste updates geïnstalleerd en is je toestel up 2 date?
Heb je de app al eens gereset via Instellingen > apps > Samsung Notes > opslag > gegevens wissen?
Heb je alles uit de Samsung Cloud wel overgezet naar Onedrive voordat Samsung Cloud stopte?
https://www.galaxyclub.nl/nieuws/reminder-samsung-cloud-opslag-en-synchronisatie-stopt-binnenkort/
op 23-10-2021 09:07 PM
Dank voor het snelle antwoorden!
Ik heb mijn mobiel up-to-date. Er zijn geen nieuwere updates dan die ik erop heb staan.
Samsung Notes komt in mijn updates en playstore niet meer voor...heel vreemd. OOk niet meer bij de updates. Als ik naar instellingen > Apps ga dan komt deze nog wel voor en sinds kort ook een Samsung Notes add-ons. Maar ik weet niet wat ik daar mee zou kunnen doen.
Ik heb Notes wel al stopgezet en weer aangezet, geen effect. Als ik gegevens wissen doe, ben ik dan mijn notities kwijt?
Ik dacht dat ik zaken naar Onedrive overgezet had maar weet nu niet zo goed waar ik het moet vinden. In mijn persoonlijke Onedrive vind ik het niet. En zoek nog even verder naar de SamsungOneDrive. Soms raak ik dus een beetje verdwaald in de digitale wereld
Dank in ieder geval voor het meedenken!
op 23-10-2021 09:19 PM
Dank voor het snelle antwoorden!
Ik heb mijn mobiel up-to-date. Er zijn geen nieuwere updates dan die ik erop heb staan.
Samsung Notes komt in mijn updates en playstore niet meer voor...heel vreemd. OOk niet meer bij de updates. Als ik naar instellingen > Apps ga dan komt deze nog wel voor en sinds kort ook een Samsung Notes add-ons. Maar ik weet niet wat ik daar mee zou kunnen doen.
Ik heb Notes wel al stopgezet en weer aangezet, geen effect. Als ik gegevens wissen doe, ben ik dan mijn notities kwijt?
Ik dacht dat ik zaken naar Onedrive overgezet had maar weet nu niet zo goed waar ik het moet vinden. In mijn persoonlijke Onedrive vind ik het niet. En zoek nog even verder naar de SamsungOneDrive. Soms raak ik dus een beetje verdwaald in de digitale wereld
Dank in ieder geval voor het meedenken!
op 23-10-2021 09:29 PM
op 23-10-2021 09:36 PM
Merci Patrick! Ik hoop dat dat me nog gaat lukken....
23-10-2021 09:45 PM - bewerkt 23-10-2021 09:46 PM
op 24-10-2021 08:52 PM
Notes opent helemaal niet meer. Als ik de app wil openen dan krijg ik een melding "Samsung Notes is gestopt." Met als keuze: App sluiten of Feedback verzenden.
24-10-2021 08:56 PM - bewerkt 24-10-2021 08:56 PM
op 24-10-2021 11:21 PM
Heel erg bedankt voor al je hulp. Ik ga er mee aan de slag!