Hallo, ik heb hulp nodig met mijn samsung account veranderen. Ik kan namelijk deze email niet meer gebruiken dus ik kan geen emails ontvangen. Ik heb namelijk een malware en daarvoor moet ik mijn telefoon terug naar fabrieksintellingen zetten. Alleen kan dat nu niet omdat ik de verificatie niet kan doen.
Als er een alternatief hiervoor is laat me alstublieft weten. Want ik kan nu niet bellen of sms'en en internetten.
Nou ik weet van mezelf dat ik een malware waarschijnlijk heb veroorzaakt. Het was erg dom van mij want ik clickte op een link en ze stuurden smssen naar mij en ik heb er meerdere keren op geantwoord.
Dan moet je als eerste even contact opnemen met Odido. Hun kunnen onmogelijk weten of jij wel of geen malware op je toestel hebt staan. Weet je zeker dat je simkaart is geblokkeerd? De provider moet deze blokkade eraf halen voor je.
Ik moet eerst de malware weghalen voordat ik contact kan opnemen met odido. Als ik mijn simkaart nu al onblokkeer dan is het erg gevaarlijk voor mijn simkaart.