Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A55

(Onderwerp aangemaakt op: 29-03-2024 01:04 PM)
1037 Weergaven
dopey1985
Journeyman
Opties
Hallo, ik heb sinds 2 dagen een mooie a55 in gebruik. 
Ben zeer tevreden over de werking en het uiterlijk van het toestel. Alleen ik krijg de vingerafdrukscanner niet aan de praat. Al vanalles geprobeerd, verschillende vingers, meerdere keren de dezelfde vinger. Het instellen ervan gaat ook al erg lastig, na veel proberen lukt dat nog wel. Maar hij blijft weigeren. Zijn er meer die dit probleem ervaren?
8 Antwoorden
BijnaamC
Apprentice
Opties
Ik. Niet zozeer dat het niet werkt, maar heel slecht werkt. Rechterhand duim doet niks en linker hand werkt wel. Maar krijg de indruk dat de afdruk groter is dan (meisjes/vrouwelijke) vingers, waardoor die niet goed pakt.
Members_CYnyFy7
Student
Opties

Ik vind hem ook veel slechter werken dan de scanner aan de zijkant van de S10e die ik hiervoor had.

Direct na het instellen werkte hij best OK, maar de volgende dagen veel lastiger. (te) vaak de melding dat tevaak geprobeerd en dat je alsnog je pincode op moet geven. Net wat je in publieke situaties niet wilt...

dopey1985
Journeyman
Opties
Ik vond het instellen ook al lastig. Moest dat een aantal keren opnieuw doen totdat ik uiteindelijk tot 100% kwam.
0 Likes
dopey1985
Journeyman
Opties
Ik ben er nu wel achter dat als ik de gezichtsherkenning afdek met mijn duim dat dan de vingerafdruk scanner het wel doet.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @dopey1985,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer alles up-to-date is en het ook gebeurt na het herstarten van jouw toestel, kan je via onze Samsung Members-app ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
dopey1985
Journeyman
Opties
Ik heb dit fout rapport inderdaad verzonden. En uw collega vertelde dat ik het toestel ter reparatie aan moet bieden. Aangezien ik het toestel nog geen week heb probeer ik nu voor een omruiling te gaan via Belsimpel waar ik hem besteld heb. Een update zou ik inderdaad ook prima vinden. Gr Remco
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de informatie dopey1985,

Hou ons op de hoogte van de afloop bij jouw winkel.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Discomix
Explorer
Opties

Hier werkt de A55 gelukkig helemaal correct met inbegrip van de vingerafdruk scanner. Wel geloof ik je dat je pech had met de scanner. Sommige mensen scannen de zijkant van een vinger, andere het oppervlak van de onderkant van een vinger. 

0 Likes