Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A55 en android auto

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2025 12:51 PM)
1928 Weergaven
Members_THTIc0V
First Poster
Opties

Hoi,

ik krijg mijn nieuwe samsung A55 niet aan de praat in mijn auto met android auto. 

Wat gebeurt er:

• Andoid auto wordt zichtbaar op mijn mobiel, A55
  • Android auto wordt soms (!!!) ook zichtbaar in de auto
  • Bij openen android auto in de auto volgt de melding "telefoon reageert niet'

wat al gedaan:

• Software update
  • auto blocker
  • infotainment auto gereset
  • USB instelling gcheckt
  • netwerkinstellingen reset
  • telefoon meerdere keren restart
  • cache android auto gewist
  • update android auto verwijderd en opnieuw geinstalleerd
  • meerdere kabels gecheckt
  • meerdere telefoons ( samsung A52, A53 en 2 moto's) gecheckt en die werken

Nog tips? 

Dank!

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_THTIc0V,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw A55! Je hebt zo te lezen al veel geprobeerd. Je kan het beste via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Je kan gerust ons weer een bericht sturen met of het is gelukt en/of voor overige vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Members_bRx2uvw
First Poster
Opties

Vanochtend gebeld met Samsung Help: 0031889090100. Keurig te woord gestaan. Belafspraak gemaakt voor vanmiddag. Samsunbg Engineer heeft m.b.v. Smart Tutor ingelogd in mijn telefoon en probleem binnen 5 mnuten verholpen. Klasse service van Samsung!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
hulpgebruiker
Journeyman
Opties
Ik zal het niet weten ik zal je aanraden om naar dit nummer te appen (+31 88 909 0100) want dat heb ik ook gedaan en hun reageren ook in het weekend goede service van samsung vind ik
0 Likes
DinekeM
First Poster
Opties

Hier exact het zelfde probleem,  ook van alles geprobeerd, nieuwe USB kabels gekocht bij de telefoonwinkel …… soms werkt het (2-5 minuten) en dan is alles weer weg. De USB connectie zou niet supported zijn ?  We hebben ook de software van het Sony apparaat ge-update. ….. we worden er wel moedeloos van

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_THTIc0V,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw A55! Je hebt zo te lezen al veel geprobeerd. Je kan het beste via de Samsung Members-app een foutrapport hierover indienen. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.  Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
-------------------------------
1. Reproduceer het probleem
2. Leg het vast op foto of video
3. Druk lang op het Samsung Members-pictogram op het scherm Apps en tik op Foutrapporten
4. Tik op OK in het pop-upvenster voor het verzenden van systeemloggegevens
5. Selecteer Symptoomcategorie
6. Beschrijf het probleem in detail, voeg de nodige screenshots/foto’s/video’s toe en druk daarna op verzenden.
7. Stuur tevens gelijk binnen 10 minuten na reproductie een foutrapport op met de bijbehorende logs. Tijdens het versturen van een foutrapport dien je de systeemlogs verzenden vakje aan te vinden. Zo krijgen we de logs binnen.

Je kan gerust ons weer een bericht sturen met of het is gelukt en/of voor overige vragen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Members_bRx2uvw
First Poster
Opties

Vanochtend gebeld met Samsung Help: 0031889090100. Keurig te woord gestaan. Belafspraak gemaakt voor vanmiddag. Samsunbg Engineer heeft m.b.v. Smart Tutor ingelogd in mijn telefoon en probleem binnen 5 mnuten verholpen. Klasse service van Samsung!!!