Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A51 camera geeft telkens zwart beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 19-04-2021 07:56 AM)
1209 Weergaven
Dominiquevdr
Journeyman
Opties
Ik heb hier al een behoorlijke poos last van, dat telkens mijn camera zwart beeld geeft en ook geen reeds gemaakte foto's links beneden weergeeft. Ik moet dan mijn telefoon herstarten en dan doet hij het weer. Alsof mijn camera app regelmatig een brainfart heeft lijkt het wel. Mijn vriend en ik hebben precies dezelfde telefoon gelijktijdig gekocht en hij heeft het probleem niet. Ik kom er niet achter dat het aan mijn instellingen zou liggen. Heeft iemand hier nog last van? En nog belangrijker ... weet iemand hier een oplossing voor?
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Probeer dit eens:
Instellingen > apps > camera > opslag > gegevens wissen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Dominiquevdr,

Laat je weten of het is gelukt met de tip van Patrick?

Zo niet, test de camera dan eens in de Veilige Modus: https://bit.ly/2JQrwvP

rsz-846676
0 Likes
Dominiquevdr
Journeyman
Opties
Gegevens wissen durf ik eigenlijk niet. Ik kan nergens vinden wat er dan gebeurt. Ik heb wel op dezelfde locatie de cache gewist. Ik zal over een week laten weten of het nog is gebeurd of niet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Gegevens wissen reset de camera app naar standaard waarden. Je verliest er geen foto's en videos door.
Cache wissen heb je zeer weinig aan.
Gegevens wissen van de Camera app zal zeer waarschijnlijk je probleem verhelpen.
Dominiquevdr
Journeyman
Opties
Oke,dan ga ik dat toch proberen en dan laat ik het over een poosje weten of ik er nog last van heb gehad. Alvast bedankt!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Geen probleem, zorg ook dat je telefoon de laatste updates heeft😄