Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung A34 opladen vanuit E-bike

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2024 07:00 PM)
308 Weergaven
Arjen67
First Poster
Opties
Ik probeer mijn Samsung A34 op te laden op mijn E-bike. Als ik de USBkabel aansluit wil mijn telefoon de Ebike opladen ipv omgekeerd. Het lukt me niet om dit in de USBinstellingen te wijzigen. Wat doe ik fout??
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Je doet niks fout, de Ebike is geen oplader. Als je je telefoon wilt opladen onderweg is een Powerbank een goede optie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Arjen67
First Poster
Opties
Dank voor je reactie, maar het is wel mogelijk om je telefoon op de fiets op te laden. Ik heb daarvoor een accessoire aangeschaft. Daarbij is bekabeld of draadloos opladen mogelijk. Iemand met dezelfde fiets en accessoire kan een IPhone draadloos opladen. Je kunt ook een kabeltje hiervoor gebruiken omdat draadloos met de A34 niet mogelijk is.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Met superlage snelheid ja, een Ebike is geen oplader.
Arjen67
First Poster
Opties
Even nagevraagd: de IPhone laadt inderdaad niet snel op, maar laadt dus wel op. Met de A34 lukt dat dus niet, maar dit moet wel mogelijk zijn. Zodat de accu van de A34 niet leegloopt bij gebruik als fietscomputer en navigatie. De accessoire is een hub met mini-usb aansluiting speciaal om telefoon bedraad te verbinden met de ebike (van mini-usb naar usb-c) en dus ervoor te zorgen dat de A34 niet leegloopt bij een hele lange rit.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Omdat de Ebike geen oplader is zal het extreem traag gaan. Zo traag dat je procenten hooguit gelijk blijven, echt omhoog zal het niet gaan. Je kan het uiteraard proberen als je wilt ik geef enkel mijn mening en advies.

Persoonlijk zou ik een mini powerbank kopen, je hebt ze de grootte van een aansteker en die klik je zo in de usb poort van je phone. 

Daarnaast zijn er batterijtips waardoor je batterij 2 a 3x langer mee gaat op een volle lading. 

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...

Genoeg opties dus.

Arjen67
First Poster
Opties
Toch nog een laatste poging. Bijgaand de info van de smarthub. Volgens specificatie is opladen mogelijk. Dat blijkt ook met een Iphone, lukt me alleen dus niet met een A34. 1722283474449.jpg1722283474484.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Arjen67,

Bedankt voor jouw bericht. Je kan e.v. een foutrapport hierover indienen via de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes