op 10-05-2022 02:43 PM
Hoi,
Mijn A70 is op 18 April opgehaald door de Samsung reparatie service. Ik heb hier eerder gebruik van gemaakt en was toen erg tevreden over de service; destijds binnen garantie, nu helaas buiten de garantieperiode.
21 April heb ik een prijsopgave voor reparatie gekregen en deze betaald.
25 April kwam het bericht dat er wordt gewacht op onderdelen.. deze zouden echter dezelfde dag binnenkomen volgens de Dynafix website:
..en sindsdien radiostilte. Vorige week heb ik gebeld met een medewerker van de Samsung reparatie service maar die wist mij ook niet te vertellen wat er gaat gebeuren... "er wordt nog aan gewerkt".
Heel fijn dat Samsung een reparatie binnen 3 dagen beloofd onder garantie; maar buiten garantie is het nu dus al 3 weken?!
Kan iemand mij vertellen wanneer ik mijn telefoon terug mag verwachten? Het reparatienummer/RMA nummer is iRMADRSA17555306.
Bedankt alvast,
Joran
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-05-2022 03:08 PM
Telefoon gisteren gerepareerd teruggekregen, heeft uiteindelijk 5 weken geduurd dus. Valt relatief gezien nog mee, niet zo erg als Mark011 voorspelde (Waar is zijn reactie trouwens gebleven?). Het zou wel heel fijn zijn geweest dit vooraf te weten, nu heb ik een maand rondgelopen zonder telefoon en uiteindelijk maar een goedkope smartphone gekocht. Die kan nu dus weer retour, net nu hij helemaal ingesteld is.
Mark's reactie:
op 11-05-2022 04:56 PM
Hi @Jo_da, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn dat het al wat langer duurt. Ik heb het servicecentrum een bericht gestuurd voor een status update, zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook direct een berichtje.
Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 12-05-2022 11:17 AM
Heel fijn. Bedankt alvast Martijn.
op 12-05-2022 02:15 PM
Hi @Jo_da, goedemiddag.
Ik heb een terugkoppeling gehad, helaas niet met het bericht waarop we gehoopt hadden. Het servicecentrum durft nog geen indicatie te geven over wanneer ze de benodigde onderdelen verwachten.
Ik zal dit ook doorzetten naar mijn collega's om te kijken wat de mogelijkheden zijn om hier toch wat meer duidelijkheid in te krijgen.
Zodra ik meer weet stuur ik je ook weer een berichtje.
Groetten,
Martijn
op 23-05-2022 03:08 PM
Telefoon gisteren gerepareerd teruggekregen, heeft uiteindelijk 5 weken geduurd dus. Valt relatief gezien nog mee, niet zo erg als Mark011 voorspelde (Waar is zijn reactie trouwens gebleven?). Het zou wel heel fijn zijn geweest dit vooraf te weten, nu heb ik een maand rondgelopen zonder telefoon en uiteindelijk maar een goedkope smartphone gekocht. Die kan nu dus weer retour, net nu hij helemaal ingesteld is.
Mark's reactie:
op 23-05-2022 03:37 PM