Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Recovery mode na update

(Onderwerp aangemaakt op: 21-05-2025 12:24 PM)
363 Weergaven
Sjoerd63
Journeyman
Opties
Na de laatste update van de Galaxy A56 kom ik niet meer in de recovery mode. Heeft iemand een idee wat hieraan te doen?
18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Andere kabel geprobeerd? Andere usb poort? Verbind eens met een ander apparaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Sjoerd63
Journeyman
Opties
Andere kabel geprobeerd op een andere telefoon. Werkt ook niet. En zoals gezegd, de A72 werkt perfect met dezelfde kabel en laptop.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Sjoerd63,

Soms helpt het als de batterijpercentage boven de 70% is. Kan je dit controleren/nagaan?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Sjoerd63
Journeyman
Opties
Dank je wel, Ajay.

Het batterijpercentage was volgens mij ruim 80% toen ik het probeerde. Maar ik probeer het nog eens.
0 Likes
Oplossing
Sjoerd63
Journeyman
Opties
Weer geprobeerd met 77% en het werkte niet. Daarna nog eens geprobeerd en nu heel snel de powerknop en volumeknop losgelaten toen SAMSUNG in beeld kwam. Echt na een fractie van een seconde. En toen kwam ik wel in de recovery mode.

Dank voor jullie reacties en hulp, @Patrick en @Ajay-A.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Sjoerd63,

Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt, kan je ons altijd weer een bericht sturen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
marloes77
Student
Opties
Ik heb ook probleem met een 12 uur oude Samsung a56. Update blijft hangen. Sim eruit na telefoon uitzetten, telefoon aan en daarna sim kaart er weer in. Maar niets na tig x proberen. Wat nu?
0 Likes
marloes77
Student
Opties
@Aya, kan jij mij helpen? Ik heb zelfde probleem. Maar zonder sim weer starten en dan sim erin lukt niet. Telefoon is onbruikbaar nu.. en nog geen dag oud
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marloes77,

Nog gefelicteerd met de aankoop van jouw A56! Is het ondertussen gelukt? Zo nee, kan je een reset proberen uit te voeren via de Recovery Menu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe data/factory reset'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes