Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem na download Corona check-app om in te loggen met Digid

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2021 08:17 PM)
3997 Weergaven
Members_jerDTji
Apprentice
Opties

Corona Check-app Rijksdienst geïnstalleerd via Playstore: geen probleem maar kan er niet mee  in Digid komen om een scancode te ontvangen op mobiel.  Ik ben al paar mndn bezig.  Mijn zus heeft dezelfde tel. en geen probleem gehad. Op mijn desktop zonder probleem de papierenversie geprint om toch bewijs te hebben.  

Ook de scanchecker om een ander te kunnen scannen is geen probleem maar daar heb ik zelf  niets aan.  Zoveel instellingen nagelopen maar ik verpest er meer mee denk ik dan oplossing voor mijn probleem.  Als ik wil inloggen dan krijg ik melding: https://Rd2.toegang en in klein schermpje: Foutopsporing Timestamp:2021 07.26.12.29.36

Graag advies cq oplossing en bvdank!
Ps: zo had ik ged.2 jr bij inkomende tel. anoniem melding ondanks dat beller in mijn contact.pers stond. Niemand kon mij helpen totdat ik KPN-winkel ben ingestapt in R'dam terwijl ik slechts Prepaid heb, maar aardige man heeft het opgelost omdat er bij KPN zelf iets niet goed stond ingesteld.  Heel blij en nu binnenkort oplossing Corona check code.  

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Members_jerDTji,

Is het nog gelukt met behulp van de tip van Dick? 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Members_jerDTji
Apprentice
Opties

Bedankt voor het goede advies Dick. Ja al paar keer app opnieuw gedownload.  Rijksoverheid al mail gestuurd maar wacht nog op antwoord en zojuist jouw link bekeken en ik weet niet of ik daar verder mee was gekomen. 
Maaarr... stom toeval: gisteren een probleem met mijn gratis F-secure bev.progr. xs4all. die ineens was verdwenen toen ik de buienradar wilde bekijken.  Melding ivm oude versie en ingelogd bij provider maar etc. en ten einde raad helpdesk xs4 gebeld die mij ermee heeft geholpen al was het een gedoe en werd steeds nerveuzer door die telefoon.  Om een lang verhaal korter te houden: toen ik de app F-secure nwe versie eindelijk terughad erna weer eens de Coronacheck uitgevoerd en ??? zonder probleem razendsnel in kunnen loggen met Digid  en hoerah na  al die tijd eindelijk de Code op mijn scherm.  
Nu vermoed ik dat F-secure al mijn pogingen op e.o.a. manier ivm veiligheid inloggen onmogelijk heeft gemaakt? Al kon zuster wél zonder probleem alles uitvoeren en zij heeft veel van hetzelfde als ik heb.  Het zou dus een browserprobleem geweest kunnen zijn al heb ik er  eerder nooit last van gehad maar ik werk ook het meest op pc.
De wonderen zijn de wereld dus niet uit  en door het ene probleem is dit opgelost maar het gaat ten koste van veel stress en tijd.  En zoals ik al eerder schreef: door vele instellingen te wijzigen creëer  je ook weer andere problemen en achteraf weet je niet meer wat je veranderd hebt, maar ook dat zal herkenbaar zijn.  Af en toe vervloek ik de tel/pc maar  ik kan ook niet zonder. 

Nogmaals bedankt voor het meedenken en mocht het een kwestie zijn van browser en/of bev.progr. dan heb ik ms een ander aan heet denken gezet.  Fijne avond Marthine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Members_jerDTji ,

Ik heb hier ook een hele hoop gedoe mee gehad, maar dan wel met m'n iPhone.
Je moet in ieder geval de laatste versie hebben. Misschien de app opnieuw installeren.
https://coronacheck.nl/nl/ Verder heb ik gebruik gemaakt van de DigiD app. Misschien helpt het:
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.rijksoverheid.digid.pub&hl=en_US&gl=US

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Members_jerDTji,

Is het nog gelukt met behulp van de tip van Dick? 👍

rsz-846676
Oplossing
Members_jerDTji
Apprentice
Opties

Bedankt voor het goede advies Dick. Ja al paar keer app opnieuw gedownload.  Rijksoverheid al mail gestuurd maar wacht nog op antwoord en zojuist jouw link bekeken en ik weet niet of ik daar verder mee was gekomen. 
Maaarr... stom toeval: gisteren een probleem met mijn gratis F-secure bev.progr. xs4all. die ineens was verdwenen toen ik de buienradar wilde bekijken.  Melding ivm oude versie en ingelogd bij provider maar etc. en ten einde raad helpdesk xs4 gebeld die mij ermee heeft geholpen al was het een gedoe en werd steeds nerveuzer door die telefoon.  Om een lang verhaal korter te houden: toen ik de app F-secure nwe versie eindelijk terughad erna weer eens de Coronacheck uitgevoerd en ??? zonder probleem razendsnel in kunnen loggen met Digid  en hoerah na  al die tijd eindelijk de Code op mijn scherm.  
Nu vermoed ik dat F-secure al mijn pogingen op e.o.a. manier ivm veiligheid inloggen onmogelijk heeft gemaakt? Al kon zuster wél zonder probleem alles uitvoeren en zij heeft veel van hetzelfde als ik heb.  Het zou dus een browserprobleem geweest kunnen zijn al heb ik er  eerder nooit last van gehad maar ik werk ook het meest op pc.
De wonderen zijn de wereld dus niet uit  en door het ene probleem is dit opgelost maar het gaat ten koste van veel stress en tijd.  En zoals ik al eerder schreef: door vele instellingen te wijzigen creëer  je ook weer andere problemen en achteraf weet je niet meer wat je veranderd hebt, maar ook dat zal herkenbaar zijn.  Af en toe vervloek ik de tel/pc maar  ik kan ook niet zonder. 

Nogmaals bedankt voor het meedenken en mocht het een kwestie zijn van browser en/of bev.progr. dan heb ik ms een ander aan heet denken gezet.  Fijne avond Marthine

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Members_jerDTji , Marthine,

Wat een verhaal! Al die beveiligingen ook 🤯.
Leuk dat je dit nog even uitgebreid wilde delen!

Jij ook een fijne avond toegewenst!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Members_jerDTji
Apprentice
Opties

Sorry voor typefout een na laatste zin: heet ipv aan het (denken ) al was het een kokend probleem voor mij. 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi Marthine,

In zo'n lang verhaal mag er wat fout gaan 😉..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes