Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem microfoon a41

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2021 10:50 AM)
691 Weergaven
stone74
Apprentice
Opties
Mijn micro hoort mijn stem niet meer , wel als ik tijdens telefoneren op luidspreker overschakel dan horen ze me wel

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Dat is normaal dacht ik. Je hebt een boven en onder microfoon. Misschien eens langs Samsung Support Center gaan na die analyse. Er is vermoedelijk een hardware probleem met je toestel

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Test uw microfoon eens uit via de Samsung Members app via de 2de tab Ondersteuning. Wat is het resultaat van de test?Screenshot_20210815-160005_Samsung Members_9450.jpgScreenshot_20210815-155941_Samsung Members_9448.jpg
stone74
Apprentice
Opties
Microfoon 1 deed het niet en Microfoon 2 deed het wel vind het raar zouden ze 2 microfoons in men toestel gebouwd hebben dan
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Dat is normaal dacht ik. Je hebt een boven en onder microfoon. Misschien eens langs Samsung Support Center gaan na die analyse. Er is vermoedelijk een hardware probleem met je toestel
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @stone74,

Goed dat je de test hebt uitgevoerd, dit lijkt inderdaad op een hardwarematig probleem en zal nagekeken moeten worden.

Is het reeds gelukt om jouw telefoon aan te melden ter reparatie? Zo niet, dan vind je onze reparatieopties hier.

Houd ons op de hoogte!

rsz-846676\
0 Likes
stone74
Apprentice
Opties
Probleem opgelost , gsm binnengegaan ter reparatie bij essec en was inderdaad microfoon defect ,iedereen bedankt voor de info .
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Super dat het is opgelost! @stone74

Graag gedaan en veel plezier weer met jouw gsm 😃

rsz-846676\
0 Likes
JaNn_n
Student
Opties
Mijn samsung galaxy A12 blijft vaak haperen
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @JaNn_n

Wat heb je reeds geprobeerd om dit te verhelpen?

Test ook of je het ervaart in de veilige modus (zie hier) , zo niet kan het dat een derde partij app de boosdoener is.

Voer ook zeker een back-up en reset uit mocht je dat nog niet gedaan hebben (zie hier)

Als dit allemaal nog niet wilt baten raad ik aan dat je het toestel ook na laat kijken door één van onze monteurs. Je vindt onze reparatiemogelijkheden hier.

Laat ons weten hoe het is gegaan 🙏

rsz-846676\
0 Likes