Wat en troep is Samsung koop de volgende keer mooi en iPhone Bekijk bericht
Join de Samsung Community en deel je ervaring met de Samsung Galaxy A serie modellen. Je kunt hier ook terrecht voor al je vragen rondom de A serie smartphones.
Custom List Message Item |
---|
Wat en troep is Samsung koop de volgende keer mooi en iPhone Bekijk bericht |
Heeft iemand hier ervaring mee, als ik m'n tv app kijk heb ik een soort storing in de vorm van dunne streepjes in een gedeelte van het beeld.... Bekijk bericht |
Kan er iemand helpen voor betrouwbare onbetaalde app versie op A16 5G galaxy, Zou graag Always on display willen Gr... Bekijk bericht |
Per ongeluk heb ik de samsung health monitor op mijn telefoon gewist. Het lukt mij niet om terug te zetten. Ook niet volgens de stappen die Samsung... Bekijk bericht Ik zoek in google op bol en krijg dan bol.com als zoekresultaat. Maar als ik daar op klik, krijg ik ... Bekijk bericht |
Ik zie online de instructie om een extern scherm aan te sluiten als het scherm van je mobiel uit is gevallen. ... Bekijk bericht |
Sinds de laatste update lukt het mij zelden om in 1x de telefoon te ontgrendelen. Best vervelend wanneer je wil betalen, je gebeld wordt enz. enz. ... Bekijk bericht |
mijn sm 165f/dsb heeft een vreemde fout betreffende een simlock. hij blijft bij iedere poging de tijd verdubbelen tussen pogingen hem te... Bekijk bericht hai, bedankt voor je reactie. ik kan helemaal niet in mn telefoon komen hij blijft zeggen code incor... Bekijk bericht |
Sinds ik one ui 7 heb kan ik mijn samsung A14 niet meer ontgrendelen, heb noodgedwongen geen vergrendelscherm meer wat ik zeer vervelend vind Bekijk bericht Ik denk dat ik precies hetzelfde heb met de a 14 na de update, touchscreen werkt de ene keer wel, de... Bekijk bericht |
Hoe kan ik Camera Kit ontwijken? Camera Kit ga ik in de Google Play store van de smartphone A56 van Els niet updaten. ... Bekijk bericht De smartphone S21 FE heeft de functie Fun wat Snapchat is gelukkig niet. Ik heb geprobeerd om dat oo... Bekijk bericht |
Vandaag nwe A36 in gebruik en kan JBL oortjes niet via Bluetooth koppelen. Wat kan ik doen? Bekijk bericht Dat is mooi om te lezen yvobra, Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt, dan kan je ons gerust ... Bekijk bericht |
Hey, mijn A55 geluid probleem geen geluid meer wat te doen? Bekijk bericht |
Ik zie nu dat samsung een nieuwe tablet heeft uit gebracht de S10 Lite deze heeft de zelfde Cpu als de A54 5G (1380) Verder staat er vermeld dat... Bekijk bericht |
Heb hem gekregen maar we hebben scherm problemen en mijn telefoon a145r viel compleet uit toen die nog vol was Bekijk bericht Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik kan niet eens een telefoontje aannemen, want het vegen op het s... Bekijk bericht |
Alle geïnstalleerde app meldingen van A55 worden weergegeven in mijn watch 4, behalve teams en whatsapp business. Alle meldingen op... Bekijk bericht Als het daarna nog niet werkt dan ga ik er vanuit dat het een beperking is van bijv een 2e Whatsapp ... Bekijk bericht |
Ik ervaar : 1. Ongevoeligheid van mijn A14SN-DSR scherm, sinds de update naar ONE UI 7 en Android 15. Alleen rebooten helpt dan nog. ... Bekijk bericht |
Ook ik heb dit probleem met Galaxy A52s. Kon niet meer opladen. Reparatie van oplaadunit gedaan bij goed bedrijf. Telefoon aangezet. Simkaart werk,... Bekijk bericht Dat is erg mooi om te lezen Jepen56, Ik wens je nog veel plezier met jouw A52s! Wanneer je nog vrage... Bekijk bericht |
Sinds enkele weken ervaar dit probleem. Na heropstart blijkt dit terug OK te zijn maar na enkele dagen manifesteert dit probleem zich terug. Heb... Bekijk bericht |
Voorheen als je een wekker had staan en drukte op de klok van je vergrendelscherm. Kwam er te staan hoelaat je wekker stond ingesteld. Maar dat kan... Bekijk bericht |
Ik had een tijd geleden een vraag gesteld over de mogelijkheid om in je foto-bibliotheek te zoeken op tekst die op de foto's staat. ... Bekijk bericht Dat is ook een erg goede vraag @AVPra, Zolang Gallery en/of google photo toegang heeft tot jouw foto... Bekijk bericht |
Hoi ik heb een samsung a14 maar naar de laatste uodate bevriest mijn scherm en kan ik niks meer . Moet dat geforseert opstartem En dan doet... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie @peer09061970, We raden dan om een foutrapport in te dienen via onze Samsu... Bekijk bericht |