Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Opladen gaat langzaan

(Onderwerp aangemaakt op: 18-01-2023 05:13 PM)
306 Weergaven
im311
Explorer
Opties
Hallo,

Ik loop sinds 25 november alleen maar te kloten met mijn Samsung A52 5G EE. Hij is al 2x weggeweest ter reparatie. Ik heb hem met 5 dagen terug en het opladen gaat moeizaam!! Ik had altijd met de snel laad functie dat hij vaak binnen 2 uur opgeladen was maar nu..... man man man. Als je hem aan de *ORGINELE* oplader legt, geeft hij eerst aan (bijv) 1u 57min. Dan wacht je een aantal seconden en dan zie je hem geleidelijk aan oplopen naar 2u 22min...... 3 u 57min ...... 6u16 min. 
Hoe kan dit en hoe los ik dit op? Je verwacht toch wel na 2X al reparatie te hebben gehad dat je een goed werkende telefoon weer terugkrijgt.. alleen maar méér mankementen!
Graag een oplossing!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je al een ander laadblokje en een andere kabel geprobeerd? En geeft dit andere resultaten?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je al een ander laadblokje en een andere kabel geprobeerd? En geeft dit andere resultaten?
Alexander138
Journeyman
Opties
Dat had ik ook bij mijn s7
0 Likes
im311
Explorer
Opties
Dag Patrick. Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb nu een kwartier een andere Samsung oplader eraan liggen en die lijkt zoals normaal te werken. Dit is nu alleen wel niet de oplader die bij mijn telefoon hoort. Kan ik ergens een orginele Samsung oplader voor de a52 5g ee kopen? Ik gebruik nu namelijk een oplader van iemand anders wat natuurlijk niet zo handig is...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
https://www.gsmpunt.nl/opladers/originele-samsung-25w-power-adapter-met-usb-c-kabel-1-meter-3a-zwart... je kan gewoon deze nemen en dan al je apparaten ermee opladen 🙂
im311
Explorer
Opties
Bedankt Patrick. Hopelijk blijft hij goed werken nu!